انقلاب چهل و یک

بهابادیها یک بار دیگر خروشیدند و وفاداری خودرابه نظام و انقلاب نشان دادند

بهاباد ( پانا )- در چهلمین ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه بهاباد با حضور حماسی و با شکوه خود در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بهابادیها یک بار دیگر خروشیدند و وفاداری خودرابه نظام و انقلاب نشان دادند

مردم ولایت مدار بهاباد با حضور در صحنه با شکوه راهپیمایی 22 بهمن، با مشت های گره کرده فریادهای ضد استکباری سر دادند و عزت و اقتدار ایرانیان را به رخ جهان کشیدند .
حضور نسل های مختلف جامعه در کنار یکدیگر صحنه های از حماسه حضور را به تصویر کشیده که ملت ایران در هر شرایط و زمانی از آرمان های انقلاب اسلامی حراست خواهند کرد و این انقلاب به نسل و یا دوره خاصی تعلق ندارد.
بهابادیها، از مرد و زن، پیر و جوان، کودک و خردسال با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کردند که انقلاب و پیروزی آن، نمادی برای اتحاد ، انسجام و عاملی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.
در طول مسیر راهپیمایان با سر دادن شعار هیهات من الذله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، آمادگی خود را برای تقدیم جان در راه اسلام اعلام کردند.
برخی از ارگان ها و سازمان های مردم نهاد با ایجاد ایستگاه های صلواتی، از جمعیت حاضر در راهپیمایی با گل و شیرینی پذیرایی می کردند.
درپایان قطعنامه راهپیمائی قرائت و با تکبیر مورد تائید حاظران قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار