معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله:

خدا دست قدرت خود را در 22 بهمن به جامعه نشان داد

محمودآباد (پانا) - معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در گردهمایی مردم محمودآباد در بزرگداشت سالروز انقلاب اسلامی تأکید کرد که آنچه یوم الله ۲۲ بهمن را متفاوت میگرداند این است که خدا دست قدرت خود را برای جامعه ظهور و بروز داده است.

کد مطلب: ۱۰۲۲۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خدا دست قدرت خود را در 22 بهمن به جامعه نشان داد

سردار سادات حسینی در گردهمایی مردم محمودآباد در بزرگداشت سالروز انقلاب اسلامی و تکریم سردار دل‌ها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آنچه یوم الله ۲۲ بهمن را متفاوت میگرداند این است که خدا دست قدرت خود را برای جامعه ظهور و بروز داده است.

معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در تعریف یوم‌الله بیان کرد: در تاریخ هر جامعه ای نقاط عطفی وجود دارد که سرنوشت ان جامعه را رقم زده است و این نقاط عطف در مفهوم قرآنی، با کلید واژه ای به‌نام یوم‌الله رقم می خورد.

معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله تصریح کرد : چهل و یکیمین سالروز تولد انقلاب اسلامی مقارن شده است با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که ما مدیون زحمات و جان فشانی‌های او و همرزمان او هستیم.

وی صبور بودن و شکیبا بودن جامعه را دو عامل اساسی تکرار یوم‌الله دانست و افزود: روزهای ما در سال جاری مملو از یوم الله بود.

سادات حسینی ادامه داد : یوم الله اول که با ریزش خون شهید حاج قاسم سلیمانی که مردم به خیابان ها ریختند و از انقلاب حمایت کردند ، یوم الله دوم سیلی محکم ایران به امریکا بود که در همان زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی در چهارشنبه بود که نابودی پایگاه های نظامی در عراق بوده است و یوم الله سوم که امروز به رسم هر ساله یوم‌الله ۲۲ بهمن است.

معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله اظهار کرذ: این انقلاب بساط ۲۵۰۰ سال حکومت و ظالمیت را برچید.

سردار سادات حسینی بیان کرد: ما امروز از مرزهای بازدارندگی عبور کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما با شرکت در انتخابات کمک میکنیم تا یک مجلس قدرتمند داشته باشیم ، مجلسی روح استکبار ستیزی در رفتار و عملشان موج بزند

خبرنگار دانش‌ آموز: امیرعباس رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار