راهپیمایی 22 بهمن در درگز برگزار شد

درگز (پانا) - امام جمعه درگز در راهپیمایی 22 بهمن جوانان امروز را انقلابی تر از همیشه دانست

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 22 بهمن در درگز برگزار شد

راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشور تر از همیشه در هوای سرد زمستانی درگز زیر نم نم باران و برف برگزار شد

این راهپیمایی به مانند همیشه از چهارراه کلات شروع شد و بعد طی مسیر در مصلی الغدیر درگز پایان یافت در این راهپیمایی از اقشار مختلف از جمله مردان و زنان و کودکان حضور داشتند و بارش باران و هوای سرد مانع حضور آنها نبود.

ایروانی امام جمعه درگز ضمن عرض تشکر از تمام اقشار مردم در رابطه با این راهپیمایی گفت: گرامی میداریم یاد تمام شهدا علی الخصوص شهید بزرگوار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز ما نشان دادیم که 22 بهمن 98 مردم انقلابی تر و جوانان انقلابی تر نسبت به اول انقلاب هستند و انشالله با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان ما امروز قوی تر از جوانان اول انقلاب، این نظام را به پیش خواهند برد.

غفاری فرمانده سپاه درگز هم بعد از تبریک این ایام در رابطه با راهپیمایی امروز گفت: به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی مردم پرشور تر از قبل در صحنه حضور پیدا کردند و مردم نشان دادند که بعد از شهادت حاج قاسم راه آن شهید ادامه خواهد داشت.

درسنی مدیر آموزش و پرورش نیز در رابطه با این راهپیمایی گفت: 22 بهمن روزی است که ملت ایران ثابت کرد که با وحدت کلمه و با اقتدا به فرامین ولی امر می توان به پیروزی رسید. امروز روز با شکوهی برای همه ما است و ما هم همراه با تمامی فرهنگیان و دانش آموزان در این راهپیمایی حضور پیدا کردیم و تا جان داریم پای انقلاب و آرمان های انقلاب می ایستیم و امروز در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی مردم با حضور پرشور خود نشان دادند که عزت و اقتدار سردار شهید در وجود تک تک ما جاریست و هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.

فراهی فرماندار درگز نیز در رابطه با این راهپیمایی گفت: امروز هم مانند سالهای گذشته 22 بهمن پرشور و با شکوه بود، البته با توجه به شهادت حاج قاسم سلیمانی و اتفاقاتی که در ماه اخیر افتاد انتظار میرفت که حضور مردم پر رنگ تر از همیشه باشد و همین اتفاق هم افتاد و مردم از شهر و روستا در این هوای سرد به خیابان ها آمدند تا نشان دهند که پای انقلاب ایستاده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار