برگزاری یادواره شهدای دانش آموز بخش گلستان شهرستان بهارستان

بهارستان ( پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان در یادواره شهدای دانش آموز و سپهبد شهید سلیمانی، گفت: از عوامل پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور دانش‌آموزان انقلابی بود.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای دانش آموز بخش گلستان شهرستان بهارستان

در این مراسم مصطفی کلانتری مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی گفت:از مهمترین مولفه‌های ایستادگی و شجاعت دانش آموزان کم سن و سال در جبهه نبرد، حسن وطن دوستی آنها بود.

اودر ادامه با اشاره به نقش معلمان در جامعه اظهار کرد: معلمان و مدیران نقش اساسی در تربیت دانش آموزان دارند و نسلی که میخواهد مملکت آینده را به دست بگیرد همین دانش آموزان هستند. آنها را انقلابی آموزش دهید چرا که مدیریت انقلاب اسلامی در دست همین آینده سازان میهن مان خواهد بود.

کلانتری با توجه به اهمیت ایام الله دهه فجر و 22 بهمن، از ملت غیور و همیشه در صحنه، فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های انقلابی دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن بار دیگر نقشه های شوم دشمنان قسم خورده ملت و نظام اسلامی را نقش بر آب کنند.
در این مراسم که با حضور سلیمانی فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی ، خانواده معظم شهدای جنگ تحمیلی، اعضاء شورای معاونین آموزش وپرورش ، مدیران، معلمان و جمعی از دانش آموزان بسیجی برگزار شد، ازخانواده شهدای حاضر در یادوارده با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

این یادواره به همت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و حوزه بسیج دانش آموزی شهید رجایی بهارستان برگزار شد.

خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار