پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان گیلان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

« والفجر و لیال عشر»

انقلاب اسلامـی ایران ثمره همبستگی و پایداری مردم و اندیشه های مدبرانه امام راحل است که بعد از 41 سال همچنان با قدرت پابرجاست. دهه فجر امسال فرصت مناسبی برای تجلی بیانیه گام دوم انقلاب است.

این حادثه مهم در کشور عزیزمان که با مجاهدت‌های ملت غیور و شجاع کشور علیه ظلم و جور زمانه و طاغوت و طاغوتیان به وقوع پیوست، یادآور پیروزی نهضتی است که با آرمان عدالت خواهی و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی حرکتی شگرف بنیادی بنا نهاد و ملتی آزاده و آزاد اندیش را به جوش و خروش درآورد و تاریخ را دگرگون ساخت.

چهل و یکمین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران را در حالی ورق می زنیم که ایران عزیز بار دیگر سوگوار شهادت یکی از بزرگ مردان تاریخ ایران زمین، سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی شد. مبارزی نستوه که سال ها در راه حفاظت از کیان این مرز و بوم با دلیری و مجاهدت، جان خویش را در راه آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خدمت مردم شریف استان گیلان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی سال 1357 و به یاد شهیدان پرافتخار این مرز پر گهر یک بار دیگر همراه با ملّت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن هم گام و هم صدا می شویم تا عزّت و اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

نادر جهان آرای

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار