شاملو: المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در جهت رسیدن به شاخص سلامتی است

تهران (پانا) - برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در رشته های پرتاب حلقه،طناب زنی، پرتاب دارت، پرش طولی، والیبال و تقدیر از منتخبین مسابقات لالایی خوانی و نقالی در آموزشگاه دخترانه جهاد2 واقع در منطقه19 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شاملو: المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در جهت رسیدن به  شاخص سلامتی است

مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه19 ضمن قدردانی و تلاش همکاران آموزشگاه دخترانه جهاد2 و مربیان تربیت‌بدنی در مدارس منطقه افزود: ارتقا شاخص های سلامت و تندرستی دانش آموزان از اولویت های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت منطقه است و برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای که در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود گامی مهم در راستای نیل به این هدف اولویت دار است.

وی تصریح کرد: اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه تحصیل، تهذیب، ورزش و ایجاد شادی و روحیه نشاط در محیط مدارس منطقه از مهمترین اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است.

شاملو افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بهره گیری از توان خود دانش آموزان در اجرای این المپیادهاست و با استقبال پرشور دانش آموزان روبرو شده است و همچنین فرصت مناسبی برای معرفی استعدادهای ورزشی فراهم می نماید.

شاملو، با اشاره به اهمیت تربیت بدنی در مدارس منطقه خاطر نشان کرد: المپیادهای ورزشی از آن دسته فعالیت‌هایی است که همه امکانات مدرسه را در اختیار دانش آموزان قرار می‌ دهد تا توانمندی‌های مدرسه در حوزه تربیت‌بدنی دانش آموزان به کار گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار