مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مانور یاوران انقلاب رباط کریم؛

شما جوانان با توکل بر خدای متعال برای آبادانی این کشور باید قدم‌های استواری بردارید

تهران (رباط کریم) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب رباط کریم اتحاد و دفاع از هویت ایرانی اسلامی را از جمله وظایف آینده سازان کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شما جوانان با توکل بر خدای متعال برای آبادانی این کشور باید قدم‌های استواری بردارید

مانور بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، امام جمعه فرماندار، مدیر مو معاونان اموزش و پرورش رباط کریم و به همت سازمان دانش‌آموزی استان در سالن ورزشی شهید محمدی برگزار شد.

در این مراسم محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تبریک دهه مبارکه فجر گفت بعد از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما به عنوان خادمان این ملت موظفیم تا با ارائه گزارش عملکرد مان پاسخگوی سوالات جوانان باشیم.

وی در ادامه اتحاد و دفاع از هویت ایرانی اسلامی را از جمله وظایف جوانان و آینده سازان این کشور عنوان کرد و افزود شما به عنوان مجموعهای که ر شخص موظف به انجام کاری است با تمرین و استقامت توانستهاید برنامه‌های متحد و منظمی را اجرا کنید در حالیکه بخش کوچکی از جامعه هستید و این نظم و یکپارچگی در جایگاهی که ما نظاره گر فعالیت‌های منظم شما هستیم به خوبی مشهود است و اگر این یکپارچگی را بتوانیم در جامعه تسری دهیم قطعاً با جامعه ‌ای توسعه یافته و پیشرفته روبه‌رو خواهیم بود که می‌تواند با این ظرفیت به راحتی بر مشکلات فائق آید.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های بشریت در روزگار فعلی و مقایسه آن با سالهای نه چندان دور اظهار داشت: قطعاًنسل جدید در مواجهه با مشکلات وظیفه خطیری دارید چرا که کوچکترین تصمیم‌گیری اشتباه می‌تواند آسیبی بسیار جدی به جامعه و کشور بزند، زیرا در دورانی که جنگ اطلاعات حرف ادل را می‌زند دسترسی به محتواهای صحیح و تصمیم‌گیری برمبنای آن بسیار حساس و دقیق است که شما باید خود را مجهز به صلاح تشخیص احسن کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در ادامه آینده ایران اسلامی را بسیار درخشان توصیف کرد و افزود قطعاً شما آینده سازان ایران اسلامی با توکل بر خدای متعال می توانید گام های استواری برای آبادانی این کشور بردارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار