معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش بیرجند: دبیرستان علامه طباطبایی (ره)، مدرسه ای شاخص از لحاظ جایگاه علمی

بیرجند (پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش بیرجند ضمن قدردانی از زحمات پرسنل دبیرستان علامه طباطبایی (ره) بیرجند، از این مدرسه به عنوان مدرسه ای شاخص در سطح شهرستان بیرجند از لحاظ جایگاه علمی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش بیرجند: دبیرستان علامه طباطبایی (ره)، مدرسه ای شاخص از لحاظ جایگاه علمی

علیرضا سورگی معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش بیرجند پیش از ظهر امروز و در حاشیه جشن تجلیل از دانش آموزان برتر این دبیرستان در نیم سال اول تحصیلی ، در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: در مدرسه علامه طباطبایی (ره) تلاش می شود تا شاخصه های مختلف در حوزه تعلیم و تربیت ، در بالاترین سطح قرار گیرد.

سورگی ادامه داد: مدرسه علامه طباطبایی(ره) ، آموزشگاهی شاخص در سطح شهرستان می باشد که این امر از علاقه مندی والدین به ثبت نام فرزندانشان در این مدرسه به وضوح دیده می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش بیرجند گفت: یکی از آیتم های مهم مدارس ، فضاسازی آنان می باشد که در بعضی مواقع مورد غفلت قرار می گیرد اما در این دبیرستان ، امر فضا سازی و آماده سازی فیزیکی مدرسه به خوبی صورت گرفته است.

او افزود: از ویژگی های این دبیرستان می توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد ؛ این هوشمندی تنها در حوزه تجهیزات فیزیکی و الکترونیکی نمی باشد بلکه توانمندی و خلاقیت بالا در این مدرسه و در بین نیروی انسانی آن مصداقی از هوشمندی می باشد که این امر موجب خروجی بهتر و بیشتر می شود.

سورگی گفت: همانگونه که علامه طباطبایی (ره) فردی بزرگ بوده است ، دانش آموزان مدرسه علامه طباطبایی (ره) نیز می بایست همین گونه باشند تا در همه ساحت های تعلیم و تربیت از جمله حوزه علمی ، هنری و خلاقیتی به سطح بالایی از رشد و پیشرفت برسند.

در این مراسم ، از 99 دانش آموز برتر این دبیرستان که در امتحانات نیم سال اول تحصیلی 99-98 معدل بالای 19 کسب کرده اند ، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار