نخستین جلسه مجازی مدیران مدارس ، کارشناسان آموزش وپرورش مدیریت آموزش و پرورش بیرجند

بیرجند (پانا) - نخستین جلسه مجازی مدیران مدارس ، کارشناسان آموزش وپرورش مدیریت آموزش و پرورش بیرجنددر سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

یاسرمحمدی معاون پژوهش آموزش و پرورش شهرستان بیرجندگفت:برای اولین بار در استان خراسان جنوبی در قسمت آموزش و پرورش توانستیم با 14نفر ازمدیران مدارس استان ارتباط برقرارکنیم و از روند آموزش و مشکلات مدارس اطلاع پیداکنیم، که این کار باعث آگاهی دادن بهتر آموزش و پرورش به مدیران مدارس ارائه شده است.

اوبا توجه به مزایایی چون صرفه‌جویی در زمان علاوه بر مدت زمان طول جلسه، نیازمند صرف زمان نسبتا زیادی برای انجام هماهنگی‌ها، جابجایی و... است گفت در برنامه های گرفته شده توسط رئیس آموزش و پرورش استان تصمیم بر این گرفته شد که بتوایم باتمامی مدارس استان ارتباط ویدئو کنفرانسی برقرارکنیم.

یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در این جلسه افزود: ما با توجه به این که به علت بعضی از مشکلات نتوانیم تمامی مدیران مدارس را ملاقات کنیم تصمیم گرفتیم تا با ارتباط توین ویدئوکنفرانسی استفاده کنیم تا بتوانیم بهتر به مشکلات مدارس پی ببریم و آن را در دستور کار خود قرار دهیم .

او ادامه داد:به حول وقوه الهیبتوانیم تمامی مدارس را به ویدئوکنفرنس مجهز کرده و ارتباط خوبی میام ما ومدیران تلاشگر برقرار کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار