مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

در کشور ما،هرکس با هر دین و گرایشی به پرچم و خاک سرزمینش علاقمند است

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب به حضور دانش آموزان و معلمان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
در کشور ما،هرکس با هر دین و گرایشی به پرچم و خاک سرزمینش علاقمند است

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب گفت:ما وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم و مسیر انقلاب از اینجا به بعد باید تاثیرگزاری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت اول خاورمیانه است؛ اظهار کرد:در کشور ما امروز همگان با هر دین و مرام و گرایشی به پرچم و خاک سرزمینشان علاقمند هستند.

مجید یزدان پناه در جمع دانش آموزان تشکیلات پیشتازان خاطر نشان کرد:در عملیات دفاع مقدس سربازان این مرز و بوم جانفشانی کردند تا وجبی از خاک این سرزمین به دست دشمن نیفتد و امروز شما نتیجه آن نسل دلاور و غیور هستید که آینده‌‌ی این کشور در دستان شما خواهد بود.

این مقام مسؤول ضمن گرامی داشت یاد و خاطره‌ی شهید سردار قاسم سلیمانی تصریح کرد:او کسی بود که توانست امنیت را در این سرزمین برقرار کند و امروز ما بیش از پیش می دانیم وجود ایشان نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای خاورمیانه و همه‌ی آزادگان جهان چقدر ارزشمند و موثر بوده است و امیدواریم اتحادی که این سرباز وفادار در منطقه ایجاد کرد همچنان جاری و ساری بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش به تمامی دانش آموزان و معلمان توصیه کرد در راهپیمایی 22 بهمن،روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کنند و افزود:با حضور شما عزیزان است که قدرت و عظمت این کشور به همه‌ی جهانیان نشان داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار