معاون دفتر انتشارات و فناوری وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

اکران فیلم های جشنواره رشد برای 160 هزار دانش آموز قزوینی

قزوین (پانا) - معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: فیلم های جشنواره رشد برای 160 هزار دانش آموز استان قزوین اکران شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم های جشنواره رشد برای 160 هزار دانش آموز قزوینی

مجید صادقیان در چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که در سالن کوثر برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آمارهایی که ارائه شده است، 160 هزار دانش آموز استان قزوین پای فیلم های برگزیده نشستند که این آمار جذابی است و استان قزوین تاکنون از نظر بینندگان فیلم های رشد رتبه برتر را دارا است.

وی افزود: ما در جشنواره فیلم رشد خوب لذت بردن از انتخاب خوب را پیگیری کرده ایم تا دانش آموزان دنبال انتخابی بروند که یک انتخاب خوب باشد و این راه را در زندگی خود نیز دنبال کنند.

معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ما در جشنواره فیلم رشد به همت همکارانم تلاش کردیم بهترین ها را انتخاب کنیم تا برای دانش آموزان اکران شود و در جشنواره پنجاهم نیز این بخش را با عزم جدی تری پیگیری خواهیم کرد.

معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش، اجرای سرود دانش آموزان را فوق العاده دانست و از مسئولان آموزش و پرورش استان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار