استقرار آتش‌نشانی در ۱۱۰ نقطه از راهپیمایی ۲۲بهمن پایتخت

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش ۲۸۰ نفر از آتش‌نشانان در مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
استقرار آتش‌نشانی در ۱۱۰ نقطه از راهپیمایی ۲۲بهمن پایتخت

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا، در این باره اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته آتش‌نشانی تهران به منظور تامین ایمنی شهروندان در روز ۲۲ بهمن ماه برای خدمت‌رسانی آماده است و علاوه بر اینکه این سازمان همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد از ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه بامداد این روز استقرارهایی را برنامهریزی کرده است.

وی ادامه داد: طی این استقرارها ۲۸۰آتش‌نشان با به همراه داشتن ۵۸ خودرو سنگین، ۲۹ خودرو سبک و ۷۶ دستگاه موتورسیکلت عملیاتی در ۱۱۰ نقطه از مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند شد و آماده خدمت‌رسانی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه علاوه بر آن چند ایستگاه ثابت آتش نشانی در مسیرهای شرق به غرب خیابانهای آزادی، انقلاب و جنوب میدان آزادی تا میدان فتح قرار دارد گفت: تمامی ۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی پایتخت و ۱۹ گروه امداد و نجات این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می کنند، به عنوان پایگاه‌های پشتیبانی آماده انجام خدمت‌رسانی هستند.

وی در پایان افزود: در این روز، مدیران عملیاتی آتش نشانی تهران با در اختیار داشتن خودروهای سازمانی گشت زنی خواهند کرد و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار