120 مدرسه کاشان برای اسکان نوروزی آماده می شود

کاشان (پانا) -کارشناس مسوول تعاون مدیریت آموزش و پرور ش کاشان گفت: برای پذیرش فرهنگیان در تعطیلات نوروزی 120 واحد آموزشی در قالب یک هزار و ۱۰0 اتاق برای پذیرایی از مهمانان آماده می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
120 مدرسه کاشان برای اسکان نوروزی آماده می شود

علیرضا عابدی اظهار کرد: مدرسه های فردوسی و حبیب الله واحدی در گروه ویژه، 16 مدرسه با 181 اتاق در گروه الف و 100 واحد آموزشی با 900 اتاق نیز در قالب مراکز اسکان گروه ب طبقه بندی شده است.

وی افزود: پذیرش گردشگران در سه مرکز رفاهی، اقامتی راوند، مستوفی در کنار باغ فین و قمصر از دیگر خدمات نوروزی ستاد اسکان فرهنگیان کاشان برای عیدنوروز است .
وی تصریح کرد: بنا بر آمار مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش، میزان پذیرش گردشگر در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان کاشان معادل مجموع پذیرش 13 استان کشور است.
وی افزود: توزیع روزانه سه هزار و 500 دست غذا، با قیمتی ارزان‌تر از رستورانهای شهر، در دو نوبت نهار و شام و تنوع ۱۵ نوع غذا در رستوران فرهنگیان و فعالیت درمانگاه فرهنگیان کاشان در قالب پزشکان عمومی و متخصص‌،آزمایشگاه و پرستاری از دیگر خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان در تعطیلات نوروزی است.

عابدی گفت: به منظور دسترسی آسان گردشگران به ستاد، مرکز پذیرش ستاد اسکان نوروزی این شهرستان به سالن ورزشی رضوی واقع در ابتدای بلوار امام رضا خیابان تابنده مستقر شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار