استاندار خراسان رضوی: مردم در راهیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای از جنس «استقلال و آزادی» خواهند آفرید

مشهد(پانا)-استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای گلگون کفن، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان رضوی: مردم در راهیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای از جنس «استقلال و آزادی» خواهند آفرید

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام علیرضا رزم حسینی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای تاریخی ایستادگی مردمان این سرزمین، در برابر ظلم و استبداد برای دستیابی به ایرانی اسلامی، آزاد و مستقل است. ملت غیور ایران در بهمن ماه سال 1357 در پرتو هدایت های داهیانه پیر جماران، دیوار ابهت پوشالی نظام شاهنشاهی و دل بستگان به قدرت‌های خیالی را فرو ریخت و با تقدیم خون پاک فرزندان خود، بذر انقلاب اسلامی را در این سرزمین کاشت تا نظام جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شود و امروز سایه خود را بر روی ملت های آزادی‌خواه بگستراند.
بدون شک همزمانی چهلمین روز شهادت سردار پرافتخار اسلام و نماد ایثار و استقامت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه عطف یوم‌الله 22 بهمن امسال است و مردم ایران با الگو گرفتن از مکتب سلیمانی، بار دیگر حماسه‌ای از جنس «استقلال و آزادی» خواهند آفرید.
اینجانب با تبریک این ایام فرخنده، از قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه خراسان رضوی دعوت می‌کنم که با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام، بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی خلق کرده و زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار