طرح ملی یادواره لاله های روشن در منطقه ۳

تهران (پانا) -طرح ملی یادواره لاله های روشن در راستای صیانت از میراث گرانبهای شهدا با حضور سیماسادات ماجدی ،مدیر منطقه ۳ در دبیرستان ایثار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی یادواره لاله های روشن  در منطقه ۳

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۳، طرح ملی یادواره لاله های روشن در راستای صیانت ازمیراث گرانبهای شهدای معزز با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، ماجدی، مدیر منطقه، مادرشهید محرابی، فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمدی نیک، کارشناس مسئول امور شاهد و توتان عربشاهی، کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت، دبیران و دانش آموزان در دبیرستان ایثار برگزار شد.

در ابتدا مادر شهید محرابی، در سخنان کوتاهی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت، سپس ماجدی ضمن تبریک سالگرد پیروزی افتخار آمیز انقلاب اسلامی یاد و نام شهدا را گرامی داشت، وی در ادامه درخصوص این برنامه که برای گرامی داشت شهید محرابی برگزار شده است توضح داد و از مادر شهید محرابی که در این برنامه حضور داشت، تشکر کرد.

ماجدی در ادامه به دانش آموزان اظهار داشت که باید با امید به آینده، کار و تلاش مضاعف در راستای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذاری نکرد.

در ادامه مراسم طحانیان، آزاده دفاع مقدس از خاطرات حضور خود و دیگر همزمانش در سالهای دفاع مقدس و اسارت گفت.

از دیگر برنامه های این مراسم همخوانی دانش آموزان با اجرای سرودهای انقلابی بود.

گفتنی است امسال برای اولین بار طرح ملی یادواره لاله های روشن، در راستای تجلیل از مقام شهدا ۴۰ هزار شهید در ۴۰ هزار مدرسه اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار