پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی؛

حسینی: ۲۲بهمن روز اتحاد، همبستگی، اقتدار، اعتلا و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش‌‌ و پرورش استثنایی کشور در آستانه فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن با صدور پیامی ضمن تبریک این روز، همه فرهنگیان به ویژه همکاران آموزش و پرورش استثنایی را به حضور در راهپیمایی ۲۲ یهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: ۲۲بهمن روز اتحاد، همبستگی، اقتدار، اعتلا و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش‌‌ و پرورش استثنایی کشور متن پیام سید جواد حسینی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در حالی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم که ایرانِ امروز به عظمت حضور و اراده بزرگ مردمانی قد برافراشته است که ثمره ایمان و استقامت‌شان، حضور مقتدرانه و عزت‌مدارانه جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است.

هویت انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است و جنس آن نیز مردمی است و یوم الله ۲۲بهمن روز اتحاد، همبستگی، اقتدار، اعتلا و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و ابر قدرت‌هایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب از هر دسیسه و حربه‌ای برای ضربه زدن به پیکره این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.

اکنون ملت فهیم، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ با افتخار به گذشته و امید به آینده‌ای درخشان در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه که نماد آگاهی، همدلی و انسجام است، بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار به رخ جهانیان خواهد کشید.

در ۲۲بهمن ۵۷، ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری معمار انقلاب اسلامی؛ رشادت، ایثار، غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و بی‌نظیرترین حماسه‌ مردمی را در جهان خلق کرد و توانست با ایستادگی و وحدت، پایه‌های رژیم نامشروع، ظالم و مستبد طاغوت را ویران کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکوهمندانه بنا نهاد.

22 بهمن امسال همزمان با اربعین شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار است. اینجانب ضمن تبریک این ایام و گرامیداشت یاد سردار شهید از عموم جامعه فرهنگیان عزیز کشورمان به ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی کشور که در مسیر توسعه و تعالی کشور و پیشبرد آن تاثیرگذار بوده‌اند و از دانش‌آموزان استثنایی عزیزم که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، علمی، هنری و ورزشی مایه مباهات ایران بوده‌اند دعوت می‌کنم تا با حضور مقتدرانه خود در این اجتماع ملی، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار ایران اسلامی افزوده و حماسه پرشور دیگری را رقم زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار