مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مرکز درمان ناباروری قفقاز باید به یک مرکز نمونه و الگو تبدیل شود

خبرگزاری پانا : مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت :مرکز درمان ناباروری قفقاز باید به یک مرکز نمونه و الگو تبدیل شود تا مراجعان آن بدون هیچ‌گونه نگرانی از خدمات موجود بهره ببرند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد محمود‌زاده که با همراهی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ی 2اردبیل از مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان بازدید می‌کرد اقدام جهاد دانشگاهی استان را در راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز ستود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای رفع دغدغه‌های مردم خود جهادی بزرگ است که می‌تواند اثرات مثبتی در جامعه به همراه داشته باشد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهداف مراکز درمانی یادآور شد: مردم استان با وجود چنین مراکزی از آرامش روحی و روانی خاصی برخوردار می‌شوند که ضمن کاهش هزینه‌های درمانی در مراجعه به سایر استان‌ها می‌توانند پذیرای هموطنان سایر استان‌ها و اتباع کشورهای همسایه نیز باشند.

محمودزاده با بیان اینکه آموزش و پرورش نیز در تاسیس مرکز درمان ناباروری همکاری کرده است، گفت: علی‌رغم کمبود شدید فضای آموزشی اما به دلیل ارزش این کار، ساختمان فعلی مرکز را در اختیار جهاد دانشگاهی قرار داده‌ایم تا بتواند با برنامه‌ریزی مناسب در جهت تحقق اهداف مرکز تلاش کند.

وی عنوان کرد: با تلاش جهاد دانشگاهی و پس از اینکه این مرکز از ساختمانی بزرگ و مناسب برخوردار شد، فضای کنونی نیز به مجموعه فضاهای آموزشی اضافه خواهد شد تا این بار در زمینه تربیت فرزندان مردم مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه محققان و متخصصان جهاد دانشگاهی در مسیر حفظ کرامت انسانی گام برمی‌دارند، ابراز داشت: مرکز درمان ناباروری قفقاز باید به یک مرکز نمونه و الگو تبدیل شود تا مراجعان آن بدون هیچ‌گونه نگرانی از خدمات موجود بهره ببرند.

محمود‌زاده به مراجعه تعداد زیادی از اتباع آذری و هموطنانمان از سایر استان‌ها برای مداوا به مرکز درمان ناباروری قفقاز اشاره کرد و افزود: این مرکز در ارائه خدمات نقش ممتاز داشته و قادر است بیش از هر زمان دیگر در خدمت‌رسانی بی‌منت حضوری گسترده داشته باشد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: به یقین دایر شدن چنین مراکزی به توان و قدرت اقتصادی،‌ علمی و وجود پایگاه‌های عظیم تحقیقاتی و مطالعاتی کمک خواهد کرد که انتظار می‌رود مرکز درمان ناباروری قفقاز به یک قطب بی‌بدیل در این عرصه تبدیل شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار