بازارچه کارآفرینی در مدرسه «شهید همّت» منطقه۱۵

تهران (پانا) - امروز بازارچه کارآفرینی در مدرسه «شهید همّت» واقع در منطقه15 برگزار شد.  

کد مطلب: ۱۰۲۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه کارآفرینی در مدرسه «شهید همّت» منطقه۱۵

مدرسه جایی برای رشد و تعالی ما دانش آموزان است که در واقع همان آینده سازان فردا هستند و قرار است جامعه آینده را ما بسازند و اداره کنند. دانش آموزان مدرسه همت در جهت تقویت همه توانمندی های فردی و اجتماعی شان در همه ابعاد زندگی تلاش می کنند. این دانش آموزان تصمیم به برگزاری بازارچه کارآفرینی در مدرسه شان گرفتند.
هرساله با برگزاری این بازارچه، دانش آموزان سعی می کنند که با مفاهیم کسب و کار آشنا شوند و با کسب تجربه ی واقعی در فروش محصولاتی که خودشان آنها را تولید کرده اند به روحیه خودباوری دست پیدا کنند.
این بازارچه می تواند گام بزرگی برای موفقیت در عرصه کارآفرینی باشد. دانش آموزان که همان آتیه سازان فردا هستند از طریق تمرین عملی و با برگزاری بازارچه سعی در بازاریابی، تبلیغات برای بازدهی بیشتر فروش و کارآفرینی را یاد بگیرند.
شیوه کار بچه ها در بازارچه به این شکل است که دانش آموزان از پایه های مختلف هستند و دست سازه هایشان را در کلاسهای هنر و کاروفناوری یاد گرفتند و به مرحله تولید رسانده اند و برای فروش ارائه می دهند. در مورد هر محصول به خریداران که هم اولیا و هم دانش آموزان هستند، توضیحات لازم را می دهند و حتی درقسمتی از غرفه که «فروشگاه کار» نام دارد، بچه ها بخشی از مراحل کار را به صورت عملی انجام می دهند.


*هستی قاسمی، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه 15

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار