برگزاری جشن انقلاب در مدرسه نمونه دولتی صیاد درگز

درگز (پانا) - به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنی در مدرسه نمونه دولتی صیاد درگز برگزا واز دانش آموزان برتر این آموزشگاه تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

در این جشن تمامی برگزار کنندگان دانش آموزان مدرسه بودند و با تکیه بر اراده و اعتماد به نفس تمامی مراحل این جشن را برگزار کردند.

در ابتدا یکی از دانش آموزان آیاتی چند از کلام الله مجید را قرائت کرد و بعد از اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، دانش آموزان به اجرای برنامه هایی از قبیل تئاتر ، نقالی ،همنوازی دوتار و دف ، دکلمه و مقاله خوانی پرداختند و در ادامه محمد خانی مدیر دبیرستان به تقدیر و تشکر از رشته های برتر احکام و قرآن و همینطور دانش آموزان برتر تمامی رشته ها پرداخت و جوایزی به آنها اهدا کرد.

درسنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در رابطه با این جشن گفت: ما در مدارس نیاز به دانش آموزان تمام ساحتی داریم و اجرای اینگونه مراسمات توسط دانش آموزان ما را به داشتن چنین دانش آموزانی نزدیک تر می کند.

او در مورد بیانیه گام دوم انقلاب گفت: ما انتظار داریم دانش آموزان که به عنوان نسل های پیشرو هستند بتوانند مضامین انقلاب اسلامی را درک کنند و به عنوان نسل پیشرو طلایه دار انقلاب باشند و بتوانند این انقلاب و پرچمش را به دست صاحب برحق این انقلاب ، امام زمان (عج)برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار