مدیرکل آموزش و پرورش استان:

یکی از مؤلفه های مانایی انقلاب توازن و همراهی ابعاد گوناگون آن با نیازهای بشری است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی که در اداه کل آموزش و پرورش برگزار شد با بیان این که حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سید الشهدای مقاومت، تجلی وحدت و انسجام ملی و موجب ناکامی دشمن بود، حمله موشکی رزمندگان اسلام به پایگاه نظامی آمریکا در عراق را سیلی محکمی به استکبار و نشان دهنده بخشی از قدرت نظام  اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مؤلفه های مانایی انقلاب توازن و همراهی ابعاد گوناگون آن با نیازهای بشری  است

محمد پورداود در این مراسم با اشاره به این که نظام اسلامی در گام دوم انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد و به حرکت خود در مسیر تعالی ادامه می دهد، گفت: رهبری، اسلام، مردم و کارآمدی مؤلفه های اصلی مانایی انقلاب اسلامی هستند.

او اظهار کرد: در بُعد رهبری موارد مهمی چون پایبندی به فلسفه و مکتب سیاسی امام (ره)، جایگاه ولایت فقیه، دشمن ستیزی، سلطه ستیزی، حفظ تقوا، شجاعت و خودآگاهی در رهبری و همچنین صراحت و شفافیت مواضع جمهوری اسلامی نمایان است.

پورداود مبتنی بودن بر قوانین اسلام و ارزش های دینی، حفظ ساختار و هویت حقیقی نظام و توازن و همراهی ابعاد گوناگون انقلاب با نیازهای بشری را از دیگر مؤلفه های مانایی انقلاب و پایداری نظام خواند و یادآور شد: شکل گیری نظام اسلامی و ریشه کنی حکومت سلطه با اراده مردمی بوده است.

او با اشاره به مؤلفه کارآمدی، گفت: حفظ ساختار حکومت مطابق با قانون اساسی و پیشرفت های شگرف کشور در عرصه های مختلف جلوه ای از کارآمدی نظام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار