در دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان؛

درخشش تیم دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

سمنان (پانا) - تیم بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان به مناسبت ایام الله دهه فجر (یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) صاحب مقام شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

در این دوره از رقابت ها که با حضور 15 تیم و 200 ورزشکار در شش رشته ورزشی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد، در بخش بانوان این جشنواره تیم دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در رشته های دارت و تنیس روی میز و در بخش آقایان در رشته های دارت، والیبال و فوتسال، مقام قهرمانی به این دانشگاه رسید.

قابل ذکر است در این دوره از مسابقات؛ اساتید خواهر و برادر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان حضور داشتند که در رشته‌های ورزشی این جشنواره شامل والیبال، دارت، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب‌کشی به رقابت پرداختند و البته در کنار مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی نیز برگزار گردید.

شایان ذکر است اساتید بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در بخش بانوان در رشته دارت رتبه اول و رتبه سوم، در رشته تنیس روی میز رتبه دوم و رتبه سوم و همچنین در بخش آقایان در رشته دارت رتبه دوم، در رشته والیبال رتبه دوم و در رشته فوتسال حائز رتبه سوم و کسب مقام قهرمانی گردیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار