افتتاح مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستای علیداشین شهرستان سرعین

اردبیل (پانا) - مدرسه سه کلاسه خیر ساز شمس علیداشین، با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستای علیداشین شهرستان سرعین

فرماندار شهرستان سرعین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به تمامی مردم شهرستان، از اقدامات مدیریت آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان به جهت حذف کانکس از مدارس این شهرستان قدردانی کرد.

حسن حسن پور افزود: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، خیرین شهرستان در طول دو سال اخیر در 12 روستای شهرستان ده مدرسه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه کرده اند که نشان از همت والای خیرین نیک اندیش و اهتمام جدی آنها به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان این شهرستان است.

معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز با قدردانی از خیر نیکوکار بهزاد خالقی به جهت ساخت مدرسه در روستای علیداشین، از تلاش های سه ساله مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین در جهت حذف کانکس از مدارس شهرستان تجلیل کرد.

جلیل فتحی با بیان اینکه محوطه سازی این مدرسه تا مهر ماه سال آینده به صورت کامل با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال انجام خواهد شد، عنوان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر 11 پروژه در سطح استان آماده بهره برداری و افتتاح است.

او با اشاره به اینکه مجموع اعتباراتی که توسط اداره کل نوسازی مدارس در پروژه های استان هزینه شده است 17 میلیارد تومان است، تصریح کرد: در سطح استان 267 مدرسه به سیستم استاندارد گرمایشی مجهز و 33 مدرسه نیز آسفالت ریزی و محوطه سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین بهار انقلاب، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را حاصل خون پاک هزاران انسان ارزشمند عنوان کرد و افزود: ما در آموزش و پرورش در مقابل خون شهدا دو وظیفه سنگین داریم و آن علم آموزی و عمل است.

محرمی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در 6 ساحت تربیتی فعالیت می کند، اظهار کرد: حضور در مدرسه فقط مختص به خواندن و نوشتن نیست، بلکه فرآیند یاددهی و یادگیری باید سرلوحه تمامی مدارس به خصوص مدارس شهرستان باشد.

او با قدردانی از تلاش های مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، تصریح کرد: اگر مشارکت به معنای واقعی کلمه در ابعاد مختلف تربیتی نهادینه و عملی شود، به شاخص های توسعه یافتگی دست پیدا خواهیم کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نیز ضمن تشکر ویژه از خیر مدرسه ساز به جهت ساخت مدرسه در کمتر از 6 ماه، اظهار کرد: 27 مدرسه در قالب 100 کلاس درس توسط خیرین شهرستان ساخته و در اختیار آموزش و پرورش و دانش آموزان این منطقه قرار گرفته است.

تجلیل از خیر نیکوکار آقای بهزاد خالقی و اجرای سرود دانش آموزی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار