با همت خیر مدرسه‌ساز حاج اکبر ابراهیمی انجام شد؛

آغاز خشت‌گذاری و عملیات ساخت مجتمع آموزش استثنایی سردار شهیدقاسم سلیمانی

تهران (پانا) - آیین خشت‌گذاری و آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی استثنایی سردار شهیدسپهبد قاسم سلیمانی با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و با همت خیر مدرسه‌ساز حاج اکبر ابراهیمی در فشافویه تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز خشت‌گذاری و عملیات ساخت مجتمع آموزش استثنایی سردار شهیدقاسم سلیمانی

این مجتمع داری شش کلاس درس با تجهیزات کامل موردنیاز دانش‌آموزان استثنایی ساخته می‌شود و پیش‌بینی می‌شود به بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار نیازمند باشد لذا تمام اعتبار این مجتمع توسط خیر مدرسه‌ساز حاج اکبر ابراهیمی به‌طور کامل تامین و تجهیزات آن نیز خریداری خواهد شد. این خیر مدرساز تاکنون بیش از ۱۱۰ مدرسه در سطح کشور احداث کرده است.

علی شهری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران در این مراسم که در سالن اجتماعات میلاد نور شهرستان فشافویه برگزار شد گفت: «این مجتمع از سوی خیر مدرسه‌ساز حاج اکبر ابراهیمی به نام سردار سلیمانی احداث می‌شود به‌نام او که حیات و شهادتش موجب برکت برای نظام اسلام بود. در حیات نقطه قوتی برای مقام معظم رهبری و در شهادت خود موجب برکت برای کشور، پیوند قلب‌ها و وحدت‌آفرینی مردم بود.»

او ادامه داد: «استان تهران از بحث فضای آموزشی نیازمند توجه است و باید کار ملی بزرگ برای آن انجام شود چون از نظر تعداد دانش‌آموز در هر کلاس و فضای آموزشی با اختلاف قابل‌توجهی، بیشترین میانگین تراکم کلاسی را دارد.»

شهری گفت: «میانگین تراکم دانش‌آموزی کلاس‌های ما ۳۵ نفر است. همچنین از نظر فرسودگی فضا، این استان قابل‌توجه است لذا از مجموعه خیرین و رئیس نوسازی مدارس کشور می‌خواهم بیش از پیش به این موضوع توجه داشته باشند.»

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران گفت: «طرح ایجاد ۱۲ هزار کلاس درس استان تهران به‌صورت مرتب پایش می‌شود. امیدوارم این مدرسه که برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است طلیعه‌ای برای پایان نیازمندی‌های این عزیزان باشد. حاج اکبر ابراهیمی بیش از ۱۴۰ مدرسه در اقصی نقاط کشور ساخته است و امیدواریم بیش از پیش از همراهی او در کار مدرسه‌سازی استفاده کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار