در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

دیدار وزیر آموزش‌ و پرورش با همسر شهیدفرهنگی محمودضیا بشرحق

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌ و پرورش در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی با همسر فرهنگی شهید محمودضیا بشرحق در منزل وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر آموزش‌ و پرورش با همسر شهیدفرهنگی محمودضیا بشرحق

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی درآستانه چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی با همسر شهید فرهنگی محمودضیا بشرحق، سرکار خانم فرشته کریمی که از همکاران فرهنگی بازنشسته هم هستند،‌ در منزل وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محسن حاجی میرزایی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا حق بزرگی بر انقلاب اسلامی و مردم ‌دارند و خانواده شهدا هم در ادامه راه شهیدان با صبر جمیل خود و عمل به وصایای آنان نقش مهمی در زنده ماندن یاد و خاطره شهدا دارند.

او افزود: شهدا سرو قامتانی هستند که راه آینده ما را در پاسداشت انقلاب مشخص کرده‌اند و ما در دیدار با خانواده شهدا می‌توانیم در گرامیداشت و ادامه راه آنان تأکید کنیم.

در این دیدار سرکار خانم فرشته کریمی، همسر شهید محمودضیا بشرحق، با تشکر از وزیرآموزش‌وپرورش برای حضور در منزل این شهید بزرگوار گفت: این شهید بزرگوار علی‌رغم داشتن شغل مناسب، با فراخوان شهید بهشتی وارد آموزش‌وپرورش شدند و معلمی را به‌عنوان شغل خود انتخاب کردند و ایشان معلمی را در ادامه راه و سیره انبیا می‌دانستند و اعتقاد داشتند باکار فرهنگی و تربیت نسل می‌توان اقدام به ساختن جامعه کرد.

شهید محمودضیا بشرحق در بیستم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ و در آستانه انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار