عضو شورای شهر تهران پاسخ داد:

چرا قراردادهای ترک تشریفات در شهرداری تهران افزایش یافته است

تمام قراردادهای شهرداری باید بر ریل شفافیت و حفظ حقوق شهروندان پیش برود

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با توضیح چرایی افزایش قراردادهای ترک تشریفات در شهرداری تهران گفت گاهی اوقات مقاومتی برای شفاف‌سازی در شهرداری وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
چرا قراردادهای ترک تشریفات در شهرداری تهران افزایش یافته است

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با پانا درباره افزایش قراردادهای ترک تشریفات در شهرداری تهران گفت: یکی از مواردی که باعث شد در شورا احساس نگرانی کنیم تنها شرایط موجود کشور و پایتخت نبود بلکه شرایط موجود شهرداری تهران نیز هست چون یک مقاومتی برای شفاف‌سازی وجود دارد.

وی افزود: بدنه‌ای که سالها عادت کرده است به صورت رابطه‌ای کار را انجام دهد و به صورت خارج از تشریفات قرارداد منعقد کند به خصوص افرادی که با آنها رابطه داشتند هنوز هم رابطه دارند برای شفاف‌سازی مقاومت دارد و به این دلیل است که آن مقاومت، همه ما را آزار می‌دهد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران افزود: تمام تلاش شورا این است که تمام قراردادهایی که در شهرداری تهران منعقد می‌شود، طبق پروتکل و طرحی که در شورای شهر به تصویب رسیده است، شفاف و از طریق مناقصه عقد قرارداد شود.

وی تصریح کرد: البته ممکن است بعضی وقت‌ها طرح‌هایی اضطرار داشته باشد یا مبلغ قرارداد خیلی بالا نباشد که روی صحبت با آنها نیست چون معتقدیم مناطق شهرداری هم باید بتوانند کار خود را انجام دهند. خیلی از مناطق هم گلایه دارند که طرح شورا باعث شده است کارهای مناطق به کندی پیش برود.

خداکرمی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه اقدامات و قراردادهای شهرداری تهران بر ریل شفافیت و حفظ حقوق مردم شهرتهران پیش برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار