به مناسبت چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد:

نخستین جشنواره هویت من در گذار تاریخ

آبادان (پانا) - به مناسبت چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب هنرستان فنی دحترانه سمیه نخستین جشنواره هویت من در گذار زمان را برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

این آیین با حضور مسئولین آموزش و پرورش آبادان، جانشین فرماندهی سپاه، نماینده ولایت فقیه در سپاه شهرستان، جمعی از پیشکسوتان هنر در سالن همایش های هتل کاروانسرا برگزار شد.

در این همایش های که در محل هتل کاروانسرا آبادان برگزار شد تونل تاریخ از دوره قبل از عیلامی ها تا جمهوری در ابتدای محل برگزاری مراسم برپا شده بود ، این تونل میزبان نگاه تاریخ کشور برای بازدید کنندگان بود .

شایان ذکر است در این جشنواره دست سازه های موجود حاصل تلاش کلیه هنرجویان، کادر اداری، آموزشی و پرورشی می باشد. که دست سازه ها شامل : هنر، معماری، پرچم، خط، مفاخر، پول، حکمت، آبادان در گذار تاریخ از دوره مادها تا معاصر می باشد .

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پانا، بیان کرد ؛ برای حل بحران هویت باید بدانیم که در اعصار مختلف چه سرگذشتی داشته ایم و چه کارهایی انجام شده است و زمانی که به پیشینه تاریخی اشاره می کنیم باید به صورت مصداقی و به نوع آثاری که وجود دارد اشاره کنیم و شواهد قابل رویت را به جوانان و نسل های آینده معرفی کنیم.


او افزود : مجموعه آثار هنری هنرجویان هنرستان دخترانه فنی سمیه بیننده را در تونل تاریخ به بازدید میراث ارزشمند نهفته هویت ایرانیان می برد و همچنین فرهنگ غنی ما از هویت تاریخی ما نشات می گیرد.

رمضانی با بیان اینکه لازم است بدانیم امانت دار چه انسانهای بزرگی هستیم ، احساس مسئولیت در برابر روح بزرگ شهدای انقلاب را امری ضروری دانست افزود : پیام ما به دانش آموزان در این دهه این است که بدانند می توان هدفمند بود و افتخار آفرید .

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در پایان تصریح کرد : برگزاری این جشنواره به ما یادآوری می شود که مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی از مسیر شناخت هویت تاریخی کشور می گذرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار