عنایت مهر: پاسخ به پرسش دانش آموزان درباره انقلاب ازمهم ترین اهداف دهه فجر است

تهران( پانا)- غلامعلی عنایت مهر ، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱، ضمن تشریح برنامه های دهه فجر گفت: پاسخ به پرسش ها و مطالبات جوانان و دانش آموزان درباره انقلاب در سطح مدارس،یکی ازمهم ترین وظایف آموزش و پرورش در دفاع از ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب به نسل جدید است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
عنایت مهر: پاسخ به پرسش دانش آموزان درباره انقلاب ازمهم ترین  اهداف دهه فجر است

غلامعلی عنایت مهر معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا گفت: دهه مبارک فجر تجلی و تحقق خواست و تقدیر خداوند مطابق سنن حاکم بر جهان و طبیعت است و پدیداری این سنن الهی است که ایام الله نامیده می شود. انقلاب اسلامی شکوه فجر و روشنی صبحی نورانی؛ از پس سیاهی و تیرگی شبی ظلمانی است که طواغیت در ظلم و ستم بی انتهایی حاکم و غوطه ور بودند و خدا خواست تا ایمان و اعتقاد و ایستادگی مردم وضع را منقلب سازد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با صدور بیانیه ی گام دوم انقلاب، خط و مشی فکری ملت شریف ایران، برای آینده ای درخشان را ترسیم نموده و به نکات دقیق و عمیقی اشاره فرمودند. ایشان برای کاستن فاصله ی بین واقعیت های موجود و باید ها مطلوب و ایدال را ، "جوانان" "مبارزه با ناامیدسازی جامعه و مردم" و "مبارزه با فساد " می دانند.
عنایت مهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مهم ترین برنامه و رسالت آموزش و پرورش پاسخ به پرسش ها و مطالبات جوانان و دانش آموزان درباره انقلاب می باشد.از این رو از برنامه های ابلاغی به مدارس در این ایام برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی در بین دانش آموزان در سطح مدارس می باشد .یکی از روش های روشنگری در بین نوجوانان بازدید از موزه های انقلاب و دفاع مقدس است که باعث آشنایی نسل جدید با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی می گردد.
عنایت مهر گفت: بزرگترین اجتماع دانش آموزان ولایی و انقلابی منطقه ۱۱،روز سیزدهم بهمن ماه در برنامه صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام با حضور ۳۵۰۰ نفر از دانش آموزان منطقه برگزار شد.
از دیگر برنامه های برگزار شده، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی،جشنواره غذا،مسابقات قرآن و عترت و نماز، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، غبارروبی مزار شهدای گمنام،حضور در مرقد امام راحل و مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب،تقدیر از دانش آموزان فعال و برگزیده در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و قرآنی و ورزشی در سطح مدارس از جمله اقدامات مهم اجرا شده در مدارس منطقه ۱۱ است.عنایت مهر در پایان گفت:۲۲ بهمن امسال و تقارن آن با چهلم سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بویی خاص از جنس اتحاد،همدلی و همراهی همه اقشار مختلف جامعه دارد و با یاد و خاطره سردار سلیمانی قطعا ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه تجلی بی نظیری از اتحاد و انسجام ملی در ایران رقم خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار