مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:

خدابنده:همکاری خیرین در حوزه پرورشی رو به گسترش است

کاشمر(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان کاشمر همکاری خیرین در حوزه پرورشی را رو به گسترش ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
خدابنده:همکاری خیرین در حوزه پرورشی رو به گسترش است

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار پانا گفت: حضور خیرین در کنار آموزش و پرورش باعث خیر و برکت است و تقریبا 40 درصد مناطق آموزش و پرورشی و اردوگاهیمان در مجموع فضا های آموزش و پرورش به نام خیرین ثبت شده است .

وی ادامه داد: همکاری خیرین در امور آموزش و پرورش رو به رشد است ما در سال 97 صد میلیارد توسط خیرین دریافت شده و از آغاز سال 98 تا این زمان حدود 100 میلیارد هم برای ساخت و ساز فضا خیرین یاری رساندند.

خدابنده تاکید کرد: اکثریت خیرین در مسیر ساخت کلاس درس برای مدارس پیشگام هستند اما خیرینی هم داریم که کانون دارلقرآن ورزشگاه و سالن ورزشی و اردوگاه ساختند که همه اینها در راستای حوزه پرورشی است و همکاری خیرین در حوزه پرورشی رو به گسترش است.

وی در رابطه با مطالعه سایت خبرگزاری پانا گفت: متاسفانه در این روز های پر کنار و کمبود و زمان نتوانسته ام پی در پی سایت پانا را مطالعه کنم اما روابط عمومی خبر های مهم از سایت های مختلف از جمله سایت خبرگزاری پانا را به من معرفی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار