انقلاب ایرانی،اتفاقی تکرار نشدنی

تهران (پانا) - نزدیک به یک هفته است که ایران وارد دهه فجر شده و دانش آموزان به همراه معاونین و مدیران مدارس با حضور در مرقد مطهر امام راحل (ره) و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب با تاریخ انقلاب بیش از پیش آشنا می شوند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب ایرانی،اتفاقی تکرار نشدنی

انقلاب اسلامی ایران، در طول تاریخ همتایی نداشته و یکی از مهم ترین بخش هر انقلاب فردی است که آن را رهبری می کند و امام خمینی(ره) یکی از بزرگترین رهبران دنیا بود. یکی از بهترین پویش هایی که برای آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با این انقلاب در سال های متمادی انجام می شود برگزاری مراسم های مختلف برای دانش آموزان و خانواده ها در بارگاه ملکوتی امام خمینی (ره) است.
وقتی از یکی دانش آموزان با انگیزه حاضر در این پویش درباره انقلاب اسلامی ایران پرسیدم با صدای بلند گفت: این انقلاب دیگر فقط برای ایران نیست و سال به سال وسعت آن در حال افزایش است بطوریکه حتی ما شاهد ایجاد ایران های دوم و سوم در سطح جهان هستیم.
وقتی کمی سر خود را چرخاندم نگاهم به لبخندی زیبا و آشنا افتاد، او سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود.در همان زمان پیر مردی را در صحن حرم دیدم که با دقت به عکس او نگاه می کرد و زیر لب حرف هایی می زد. کنجکاو شدم و رفتم از افکار او پرسیدم.او گفت: سردار سلیمانی نمونه ای بی همتا بود.سردار سلیمانی انسانی ساده نبوده، او فرشته ای از فرشتگان خدا بوده که به زمین آمده بود. همه مردم ایران و سایر کشورها به او و خدمات او مدیون هستند. درست است که آمریکا او را به شهادت رسانده اما میلیون ها سردار سلیمانی دیگر بوجود آمده تا یاد او را در دل مردم همیشه زنده نگه دارند.
او این را هم افزود: زمانی که ما می گوییم انقلاب ما انفجار نور این را بدانند که اگر با ما متحد شوند به نفعشان است و اگر به دشمنی شان با ما ادامه دهند این نور بزرگ چشم آنها را کور خواهد کرد، این را همه بدانند.

*مرتضی شفقی، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار