معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

استفاده از امکانات مدارس برای تبلیغات کاندیدای انتخابات مجلس ممنوع است

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استفاده از امکانات مدارس برای تبلیغات کاندیدای انتخابات مجلس ممنوع است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از امکانات مدارس برای تبلیغات کاندیدای انتخابات مجلس ممنوع است

غلامرضا دانش فر در نشست با کارشناسان تعاون مناطق هجده گانه آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: پرهیز از استفاده از امکانات دولتی در حمایت و یا علیه هریک از کاندیداهای انتخابات، یک اصل مهم و غیر قابل خدشه است.
وی با تاکید بر حضور حداکثری فرهنگیان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به قانون و رعایت بی طرفی باید سرلوحه همه قرار گیرد.
دانش فر افزود: سوء استفاده از امکانات مالی دولتی جرم است و با خاطیان بدون اغماض برخورد قانونی می شود.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 14 هزار و 872 نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، تصریح کرد: با همکاری شرکت بیمه در حال برنامه ریزی برای وصول مطالبات فرهنگیان هستیم.
دانش فر با اشاره به شروع فعالیت ها برای ایجاد آمادگی لازم جهت اسکان مهمانان نوروزی 1399 خاطرنشان کرد: ارتقا کیفی خدمات به مهمانان نوروزی از برنامه های مهم معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان است.
وی گفت: بر اساس تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن، بهره مندی فرهنگیان فاقد مسکن استان بوشهر در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار