66 واحد مسکونی  به مددجویان بهزیستی تحویل شد

ساری (پانا) - 66 واحد مسکونی  به جامعه هدف بهزیستی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال واگذار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
66 واحد مسکونی  به مددجویان بهزیستی تحویل شد

امروز یک هزار و ۶۷۳ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی در ۲۸ استان کشور، به صورت ویدیو کنفرانس، با حضور وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد که 66 واحد مسکونی نیز به مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی مازندران تحویل داده شد.

فرزاد گوهردهی در حاشیه برگزاری این مراسم با اشاره به واگذاری 66 واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی استان در دهه فجر امسال گفت: از این تعداد 8 واحد آسیب دیده در سیل، 18 واحد مربوط به خانواده های دارای دو عضو معلول و 48 واحد برای خانواده های تک معلول و زنان سرپرست خانوار با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال واگذار شد.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران ساخت مسکن ویژه جامعه هدف را یکی از وظایف مهم بهزیستی در مسیر توانمندسازی مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 379 واحد مسکونی توسط بهزیستی به گروه های هدف تحویل داده شده است.

او ضمن قدردانی از شرکای بهزیستی در تسهیل و تسریع خانه دار شدن مددجویان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و خیرین محترم استان نقش بسزایی در احداث این واحد های مسکونی ایفا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار