در گفت و گو با پانا

حمیدرضا محمدی: برای بهتر دیده شدن فیلم آبادان یازده 60 در جمع بازیگران حل شدم

بازیگران فیلم «آبادان یازده ۶۰» همه یک تیم بودند

تهران (پانا) - حمیدرضا محمدی بازیگر فیلم «آبادان یازده ۶۰» از امیدواری اش برای حضور در جمع نامزدهای دریافت بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر می گوید.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حمیدرضا محمدی: برای بهتر دیده شدن فیلم آبادان یازده 60 در جمع بازیگران حل شدم

«آبادان یازده ۶۰» روایت متفاوتی درباره دوران جنگ تحمیلی است و دست روی ماجرایی تازه از جبهه‌ها و نیز اوایل جنگ در آبادان می‌گذارد. 1160 فرکانس رادیو آبادان در سال های دفاع مقدس بوده است که اهالی شهر با شنیدن صدای آن به مقاومت شهر دلگرم و با اطلاعیه های آن برای پیکار با دشمن تهییج می‌شدند. شهری را تصور کنید که رادیو تنها رسانه آن است و در شرایط بحران تنها مبدا مردم برای دلگرم شدن از خبرها.

در این فیلم بازیگران جوان و کمتر شناخته شده در سینما حضور دارند و به همین دلیل با بازیگران جوانی روبرو هستیم که تمام سعی خود را کرده اند که یک تیم باشند و این تیم بتواند به قله مقصود برسد.

حمیدرضا محمدی، یکی از این بازیگران است که در فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به ایفای نقش می پردازد ، او که بازیگری را از سالهای آغازین دهه 60 شروع کرده است، درباره تجارب هنری اش می گوید: «من تجربه حضور سالها در تئاتر را دارم و همچنین سابقه بازی در آثار سینمایی کوتاه را نیز داشته‌ام، اما این فیلم، نخستین تجربه جدی من محسوب می‌شود، این فیلم نخستین همکاری من با مهرداد خوشبخت است و به شخصه از حضور در این فیلم و همکاری با عوامل اثر بسیار لذت بردم و امیدوارم در جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار خوبی برای گروه آبادان یازده ۶۰ بیفتد.»

وی در ادامه به داستان و مضمون فیلم سینمایی آبادان یازده 60 اشاره کردو ادامه داد:«فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» فارغ از مضمون روایتی بسیار تازه در سینمای دفاع مقدس محسوب می‌شود، به شخصه برای این فیلم تمام تلاشم را کردم و سعی کردم در جمع بازیگران اثر حل شوم، همچنان لذت تماشای فیلم بر پرده سینما در وجودم هست و امیدوارم که مردم هم از دیدن این اثر لذت ببرند.»

محمدی همچنین درباره اینکه چقدر احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر سی و هشتم را می دهد، تصریح کرد:«امیدوارم که برای بازی در فیلم «آبان یازده ۶۰» نامزد دریافت سیمرغ شوم اما بازیگران بسیاری در این دوره از جشنواره حضور دارند که می توانند جایزه بهترین بازیگر مکمل و اصلی را دریافت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار