کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از ازدواج زودهنگام، در مدارس مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار تبریز برگزار می‌شود

تبریز (پانا) - اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان، کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از ازدواج زودهنگام را در مدارس مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار تبریز برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از ازدواج زودهنگام، در مدارس مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار تبریز برگزار می‌شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: برگزاری این کارگاه‌ها با هدف افزایش آگاهی عمومی و فرهنگ سازی و تغییر نگرش افراد نسبت به ازدواج زودهنگام برگزار می شود.

رقیه صادق زاده افزود: در این کارگاه‌ها ابتدا جلسه ای با حضور اولیای دانش آموزان برگزار می شود تا نسبت به آسیب‌های ازدواج زودهنگام و بهداشت روانی و پیشگیری از بیماری های روانی، اطلاع رسانی و آگاه سازی انجام شود و در جلسه بعدی از دانش آموزان دعوت می شود.

او تاکید کرد: کارگاه‌های روان‌شناسی نیز در مدارس دخترانه حاشیه شهر تبریز با حضور اولیای دانش آموزان و خود دانش‌آموزان به منظور ارتقای بهداشت روانی و پیشگیری از بیماری های روانی و سالم سازی محیط روانی برگزار می شود تا دانش اموزان بتوانند با برخورداری از روح و روان متعادل، به طور طبیعی با عوامل محیط خود رابطه برقرار کرده و در راه رسیدن به اهداف و مقاصد خود، آگاهانه قدم بردارند.

صادق‌زاده یادآور شد: در این کارگاه‌ها مهارت های ارتباط موثر میان فردی، خودآگاهی، شناخت و آگاهی از آسیب های ازدواج در سنین نوجوانی توسط روانشناسان مجرب آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار