مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

بهره‌برداری از ۵۷ کلاس درس استاندارد و ایمن در استان سمنان

سمنان (پانا) - ۵۷ کلاس درس استاندارد و ایمن در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۵۷ کلاس درس استاندارد و ایمن در استان سمنان

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش استان سمنان با تمام محدودیت‌های مالی برای اجرای طرح‌های آموزشی، پژوهشی و ... در مدارس در تلاش است.

او با بیان اینکه باید در نشست‌هایی از این دست تبیین شود که آیا در مسیر اهداف و چشم‌اندازهایی که ترسیم شده است، در حرکت هستیم یا خیر، افزود: در دهه مبارک فجر امسال، هشت طرح آموزشی و عمرانی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان سمنان افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه امروز هم یک واحد آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در شهرستان سرخه با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید، گفت:در این ایام مبارک، ۵۷ کلاس درس استاندارد و ایمن در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

دستورانی تصریح کرد: بر اساس آمار، از نظر قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه‌های دولتی و فرهنگیان، استان سمنان در رتبه سوم کشور قرار دارد.

او بیان کرد: استان سمنان ۶۲۲ دانش‌آموز شهید و ۱۲۴ معلم شهید دارد که از امروز تا ۳۰ بهمن، طرح لاله‌های روشن برای برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: طرح گروه هم‌اندیشی مدیران مدارس و برنامه عملیاتی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر این استان با هدف نشاط اجتماعی در ماه‌های آینده در استان در گام اجرایی قرار می‌گیرد.

دستورانی با بیان اینکه در آستانه عید نوروز، تلاش می‌شود به دانش‌آموزان محروم خدماتی ارائه شود، تأکید کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با آموزش و پرورش همکاری خوب و سازنده‌ای دارد.

او با بیان اینکه فرهنگیان استان سمنان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه سال جاری مشارکت پرشوری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در بخش آموزش و پرورش استان در اولویت قرار دارد و افتتاح مدارس استاندارد نشان‌دهنده توجه به کیفیت در آموزش است.

لزوم تدوین برنامه جامع برای توجه به مقام معلم

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه در سال‌های گذشته، استانداری سمنان در برگزاری آیین تجلیل از مقام معلم همکاری و مساعدت کرده است، اظهار کرد: در ابعاد مختلف برای گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر مراسم تجلیل از مقام معلم در استان در سال تحصیلی جاری تلاش خواهد شد.

امیر بینایی اضافه کرد: مقام معلم فراتر از آن است که در یک هفته جایگاه آنها تبیین شود و باید در تمام ماه‌های سال قدردان محبت‌های این قشر از جامعه باشیم.

او همچنین بیان کرد: برنامه جامع و گسترده‌ای برای توجه به مقام معلم در طول سال تدوین شود و خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به معلمان برجسته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار