زنان ایرانی الگوهای شرق و غرب را به حاشیه بردند

لرستان (پانا)- بانوان ایرانی با الگوپذیری از سرور زنان دو عالم، در اوج احساس و لطافت شجاعانه در سنگرهای انقلاب نقش‌آفرینی کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
زنان ایرانی الگوهای شرق و غرب را به حاشیه بردند

مریم سپهوند، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان، امروز در همایش بانوی انقلاب با اشاره به نقش مهم و حساس و مؤثر بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت علوی و عاشورایی دانست و عنوان کرد: زنان با نقش خود در ظهور انقلاب و با الگوپذیری از حضرت فاطمه‌زهرا(س)، در اوج احساس و لطافت شجاعانه در سنگرهای انقلاب نقش‌آفرینی کردند و الگوهای شرق و غرب را به حاشیه بردند.

او افزود: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور بانوانی بود که تصویر واقعی از زن مسلمان تاریخ‌ساز را پیش روی جهانیان نهاد که با حفظ کرامت اسلامی برخاسته از برکت اسلام می‌توانند در صحنه‌های خانواده و اجتماع فتوحات زیادی به‌دست آورند.

سپهوند با بیان این‌که امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری معظم و خون پاک شهدا، انقلاب اسلامی در آستانه تبدیل شدن به تمدن نوین اسلامی است، اضافه کرد: زنان با حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و در حفظ دستاوردهای انقلاب نقش مؤثری ایفا کرده‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با بیان این‌که اوجِ این حضور با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه امسال خواهد بود، بیان کرد: بانوان ذره‌ای از آرمان‌های خود نمی‌کاهند و همواره در عرصه‌های مختلف در حفظ دستاوردهای انقلاب ثابت‌قدم هستند.

گفتنی است، در حاشیه این همایش نمایشگاه‌های صنایع دستی، عکس زن انقلابی و میزهای مشاوره‌های کارآفرینی و تربیت فرزند برپا شده است.

اجرای گروه سرود و خاطره‌گویی بانوان انقلابی حاضر در دوران پُر از حوادث تاریخ انقلاب از دیگر بخش‌های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار