۲۲ بهمن روز نشان دادن و به رخ کشیدن عظمت ملت ایران اسلامی است

ورامین (پانا) - مراسم نمازجمعه این هفته خیرآباد به امام امام جمعه منطقه اقامه شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
۲۲ بهمن روز نشان دادن و به رخ کشیدن عظمت ملت ایران اسلامی است

حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته خیرآباد بیان کرد: ملاک ایمان این نیست که انسان در جمع گناه نکند هرچند امروز این یک فضیلت است چرا که عده ای بی حیایی را به جایی رسانده اند که در جمع گناه می کنند بلکه ملاک ایمان واقعی آن است که انسان در خلوت گناه نکند و خدا را ناظر بر خویش ببیند، دوم اگر به مقدرات الهی راضی باشد هرگز غم و اندوه و مال حرام سراغ او نمی‌آید.

امام جمعه خیرآباد در خطبه دوم نمازجمعه این هفته خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی ما برکات معنوی و مادی بسیاری داشت که در یک خطبه و چند خطبه قادر به بیان آن نیستیم.

اواظهار کرد: یکی از برکات نظام که معمولاً مغفول مانده، برکات معنوی انقلاب است، در زمان حکومت پهلوی تمام سعی و تلاش حکومت ترویج بی بند و باری و فساد در بین جوانان جامعه بود و جوانان بر گناه و معصوم که می‌توانستند انسانهای پاک و با ایمانی باشند را به تباهی می کشاند.

حجت الاسلام طزری یان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در جامعه ما انسانهایی همچون حججی ها و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس تربیت شدند جوانان با انگیزه و با ایمانی که بعضاً ره صد ساله را یک شبه طی کردند، این برکت بسیار بزرگی است که باید به آن اهتمام ورزید.

او خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن روز نشان دادن و به رخ کشیدن عظمت ملت ایران است و مربوط به هیچ جناحی نیست و از نشانه‌های زنده بودن انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه خیرآباد با بیان اینکه نزدیک به دو هفته دیگر تا انتخابات باقی مانده ، گفت: انتخاباتی که از چند جهت دارای اهمیت ویژه ای است اول آنکه این اولین انتخابات در ۴۰ سال دوم انقلاب یا به تعبیر دیگر گام دوم است نکته دوم این انتخابات می‌تواند بر انتخابات ریاست جمهوری تاثیر بگذارد و یک دولت انقلابی و جوان را رقم بزند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مدتهاست که دیگر ابزار نظامی را کنار گذاشته و از طریق فشار حداکثری سعی در به زانو درآوردن نظام اسلامی دارند اما آنچه باعث بقاء و دوام نظام تاکنون گشته پیوند بین مردم و نظام بوده است و دشمن سعی دارد این پیوند را از بین ببرد.

وی در ادامه افزود: یکی از نشانه‌های گسسته شدن این پیوند عدم مشارکت بالای مردم در انتخابات است لذا دشمنان سعی دارند تا با فشار حداکثری مشارکت حداقلی را رقم بزنند.

امام جمعه خیرآباد تاکید کرد: هر کس که به نظام اسلامی و میهن خویش علاقه‌مند است وظیفه شرعی و حق اوست که در انتخابات شرکت کند.

حجت الاسلام طرزی خاطرنشان کرد : انتخابات مربوط به اصل نظام است و کم‌کاری و ضعف عده‌ای که موجبات ناراحتی مردم را به وجود آورده است باعث نشود که مردم بخواهند انتقام آن را از نظام بگیرند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار