اعلام نارضایتی استاندار همدان از کارکرد بانک های خصوصی

همدان (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان این که همدان از استان‌های پیشرو در کشور است، علت موفقیت‌های همدان را وفاق و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیریت استاندار خوش‌فکر همدان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نارضایتی استاندار همدان از کارکرد بانک های خصوصی

فرهاد دژپسند بخش خصوصی میدان‌دار اصلی عرصه اقتصاد دانست.
دژپسند با تأکید بر این که تبدیل اقتصاد سنتی به اقتصاد هوشمند و مدرن از اقدامات مهمی است که باید صورت بگیرد، گفت: یکی از موضوعاتی که باید جدی گرفته شود گیرانداختن و برخورد قانونی با فراریان مالیاتی است.
او گفت: در نظر داریم اختیارات بانک های استان را ۵۰ درصد افزایش دهیم.
استاندار همدان نیز در این جلسه با بیان این که بخش خصوصی در استان خوش درخشیده است، گفت: اتاق بازرگانی در استان بخش عظیمی از بار حوزه اقتصادی را بر دوش دارد.
سعید شاهرخی گفت: اولویت اول استان به تأسی از سیاست های دولت و شخص رئیس جمهور، ارتقا معیشت مردم و حمایت از تولید و ایجاد شغل است.
شاهرخی اقداماتی که در استان صورت می گیرد را بر مبنای برنامه و راهبرد مشخصی دانست که هدف آن ها، نهایت بهره برداری از منابع استان است.
او خاطرنشان کد: در طی ادوار مختلف زیر بنای خوبی در استان همدان نهاده شده است که در ادامه آن مسیر با ارائه برنامه منسجم به دنبال بهبود فضای استان هستیم.
استاندار همدان با اشاره به سند راهبردی و عملیاتی استان گفت: از مهم ترین اهداف این سند سرمایه گذاری سالیانه ۵ هزار میلیارد تومان در استان و ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال است.
شاهرخی با اعلام نارضایتی از کارکرد بانک های خصوصی، تصریح کرد: بانک های دولتی به تعهدات خود برای ایجاد شغل عمل کرده اند اما بانک های خصوصی در بهبود فضای کسب و کار استان هیچ اقدامی انجام نداده اند.
او با بیان این که در اجرای طرح های واگذار شده اقتصاد مقاومتی رتبه اول کشور را کسب کرده ایم، اظهار کرد: حدود ۲۶ درصد از واگذاری طرح های نیمه تمام در کشور مربوط به استان همدان است و این توفیقات حاصل وفاق و همدلی در استان است.
او تأکید کرد: به همت تولید کنندگان هیچ واحد تولیدی متأثر از تحریم تعطیل نشده است.
شاهرخی گفت: در برنامه عملیاتی به همه بخش ها توجه شده و در صدد این هستیم که فضای کسب و کار در استان را ۱۲ماهه کنیم.
او در پایان با بیان این که ۳۰ نوع مواد معدنی در استان استحصال می شود، گفت: ما قدمی بر نمی داریم مگر این که سودی برای مردم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار