معاون پرورشی هرمزگان:

آغاز چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد در هرمزگان

هرمزگان(پانا)-معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان از اکران 35 عنوان فیلم داخلی و خارجی چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد استان هرمزگان در22 پایگاه ثابت و بیش از 100 پایگاه سیار در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد مهرانی با بیان اینکه آئین نمادین چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد استان هرمزگان در منطقه سیل زده گابریک جاسک برگزار شد، گفت: در این جشنواره تعداد 35 عنوان فیلم از 40 کشور خارجی به مدت 10 روزبرای دانش آموزان سه مقطع ابتدائی، متوسطه اول و دوم اکران می شود.

وی افزود: برای بهرمندی بیشتر دانش آموزان از چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد، با برنامه ریزی صورت گرفته این جشنواره در22 پایگاه ثابت وبیش از 100 پایگاه سیار درمناطق شهری وروستایی استان هرمزگان برگزار می گردد.

مهرانی ادامه داد: جشنواره فیلم رشد با موضوعات آموزشی، تربیتی، علمی، پژوهشی واجتماعی می باشد که اکران این فیلم‌ها برای دانش آموزان به صورت کاملا رایگان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: پیش بینی می شود قریب به 110 هزار دانش آموز استان هرمزگان از این فیلم‌ها دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار