ماجرایی عجیب در دربی 92؛ ضرب و شتم شدید دو بازیکن استقلال در ورزشگاه آزادی

تهران (پانا) – بازیکنان استقلال به مضروب شدن توسط ماموران نیروی انتظامی در بین دو نیمه توضیح دادند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ماجرایی عجیب در دربی 92؛ ضرب و شتم شدید دو بازیکن استقلال در ورزشگاه آزادی

پس از دربی شماره 92 شهر تهران، یکی از سوژه‌های حاشیه‌ای لباس خاکی و کاپشن پاره عارف غلامی مدافع مصدوم استقلال بود که از روی سکو بازی را تماشا می‌کرد.

غلامی پس از بازی به رختکن تیمش رفت و هنگام خروج در میکسذون ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: می‌خواهم حرفی بزنم که خودم واقعا تاسف دارم و دلم از این حرف شکسته است. ببینید ( کاپشن پاره شده‌اش را نشان می‌دهد)، این وضعیت بازیکن استقلال است. یک متنی را هم آماده کرده‌ام که بخوانم.

وی در ادامه متنش را خواند و گفت: اینجانب عارف غلامی خواهرزاده دو شهید و فرزند پدری ایثارگر، امروز در ورزشگاه آزادی و در خاک کشور خودم همراه با سیاوش یزدانی مورد ضرب و شتم و فحاشی ماموران قرار گرفتم. به گفته مقام معظم رهبری که یک ماه پیش فرمودند دوره بزن و در رو تمام شده است. اما آقای خامنه‌ای زدند و رفتند. من و سیاوش یزدانی را با خاک یکی کردند. سرم را باتوم زدند.

مدافع ملی‌پوش در ادامه در واکنش به علت مضروب شدنش گفت: واقعا نمی‌دانم، از وی‌آی‌پی پایین می‌آمدیم، کارت بازی را نشان دادم. می‌گویم بازیکن استقلالم می‌‌گوید بازیکن استقلال چه چیزی است و شروع کردند به زدن سیاوش یزدانی. امیدوارم آن مامور نیروی انتظامی که فیلمبرداری کرد شرافت کاری داشته باشد و فیلمی که 20 به 2 داشتند ما را می‌زدند نشان دهد. مامور نیروی انتظامی که حق ندارد با دزد این رفتار را کند، خیلی راحت ما را زدند و رفتند.

پس از اینکه عارف غلامی درباره ضرب و شتم توضیح داد، سیاوش یزدانی بین خبرنگاران آمد و درباره این برخورد گفت: بین دو نیمه آمدیم از وی‌آی‌پی به رختکن برویم، راهرو خیلی شلوغ بود. جلوی من دادستان بود، من ایشان را نمی‌شناختم. تنم که به ایشان خورد گفتند هول نده. من هم گفتم ببخشید آقا شلوغه، عذرخواهی می‌کنم. یهو فرمانده میدانی که می‌گویند اسمش دهقانی است گفت شما اینجا چه کار دارید.

وی ادامه داد: عارف غلامی کارتش را نشان داد و گفت من بازیکن استقلال هستم. آن بنده خدا گفت بازیکن استقلال کدام خری است. به او گفتیم خجالت بکش، درست حرف بزن و بعد لفظی درگیر شدیم. من را از روی پله‌ها پایین آورد و از روی 20 پله من را با همسترینگ پاره به پایین پرت کردند و شروع کردند با چک و لگد ما را زدند.

مدافع ملی‌پوش استقلال افزود: مامور دولت با چه اجازه‌ای بازیکن استقلال را در ورزشگاه آزادی می‌زند؟ چه کسی باید اینجا حق مار بگیرد. ده نفر را به رختکن ما فرستاندند که مصاحبه نکنیم. اما چرا من نباید مصاحبه کنم؟ 20 نفر من را زدند و 20 نفر هم عارف غلامی را. من احترام لباس آنها را داشتم اما آنها احترام ما را نگه نداشتند.

غلامی در پایان گفت: بعد از اینگه 20 دقیقه ما را زدند، ما را به اتاقی بردند که آرام شویم اما اتاق که رفتیم باز چک زد زیر گوشم، می‌گویم چرا می‌زنی می‌گوید چون پر رو هستید. با لباس شخصی و این لباس زردها و لباس شخصی هم ما را زدند. دوربین‌شان در اتاق بود اما نمی‌دانم فیلمش را نشان دهند یا خیر. به قول آقا دوره بزن و در رو تمام شده اما ما را زدند و رفتند. حالا آمدند و گفتند که مصاحبه نکنیم. اما من حقم را می‌خواهم بگیرم و شکایت هم می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار