امسال 20 زمین چمن در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه (پانا) - مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: دهه فجر امسال پروژه زمین چمن مصنوعی نوریاب پاوه با اعتبار دو میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امسال 20 زمین چمن در کرمانشاه افتتاح شد

فرهمند سال افزون با اشاره به آغاز احداث چهل زمین چمن روباز مصنوعی در استان از اواخر سال گذشته، اظهار کرد: از این تعداد نزدیک به 20 زمین امسال در سطح روستاهای استان به بهره برداری رسید.

وی بابیان اینکه درحال حاضر احداث پنج زمین چمن مصنوعی دیگر در استان شروع شده، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این پنج زمین هم بهار 1399 به بهره برداری خواهند رسید.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: اقدامات اولیه برای احداث 10 زمین چمن مصنوعی و روباز دیگر هم درحال انجام است و امیدواریم بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

به گفته این مسئول احداث هر زمین چمن روباز مصنوعی بین 500 میلیون تا دو میلیارد تومان برای اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه دارد.

وی بابیان اینکه در دهه فجرامسال هم زمین چمن مصنوعی پاوه در روستای نوریاب افتتاح خواهد شد، اعلام کرد: عملیات احداث این زمین از اردیبهشت امسال آغاز شد و اکنون با صرف نزدیک به دو میلیارد تومان اعتبار آماده افتتاح و بهره برداری است.

سال افزون در ادامه به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه ورزشی استان پرداخت و افزود: آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

وی از متوقف بودن پروژه صخره سنگنوردی و پیست اسکیت سرعت هم خبر داد و گفت: متاسفانه این دو پروژه به علت عدم تخصیص مابقی اعتبارات مورد نیاز درحال حاضر متوقف هستند که به محض رسیدن اعتبار جدید فعالیت آنها را از سرخواهیم گرفت.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان به وضعیت پروژه زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی هم اشاره کرد و گفت: برای سکوهای این زمین نزدیک به شش هزار صندلی نصب کردیم و کار زیرسازی خود زمین هم درحال انجام است و بخشی از بذرپاشی آن باقی مانده که با مساعد شدن شرایط جوی آن را انجام خواهیم داد.

وی اظهار کرد: پروژه خانه جوان کرمانشاه نیز هم اکنون فعال است و پیشرفتی 90 درصدی دارد و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

سال افزون در ادامه یکی از مشکلات تاخیر در افتتاح پروژه‌های ورزشی استان را عدم تخصیص به موقع اعتبارات دانست و گفت: هرچند اعتبار مصوب اعتبارات حوزه ورزش استان برای سالجاری رقم خوبی است، اما هنوز بصورت کامل تخصیص پیدا نکرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار