برگزاری یادواره لاله های روشن در 1200 مدرسه استان گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این یادواره ها همزمان با سراسر کشور در راستای طرح "چهل هزار شهید، چهل هزار یادواره ، چهل هزار مدرسه" در 1200 مدرسه گیلان و با محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره لاله های روشن در 1200 مدرسه استان گیلان

به گزارش خبرنگار پانا ، نادر جهان آرای در مراسم اولین دوره یادواره لاله های روشن که در مدرسه شهید زورمند ناحیه یک برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت در برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در مدارس استان گیلان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری طرح لاله های روشن از اهداف برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در واحدهای آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهدای فرهنگی و دانش آموزی و تبریک دهه فجر گفت: دانش آموزان و فرهنگیان در این ایام برای مبارزه با استکبار به پا خاستند و تاریخ ساز شدند.

جهان آرای با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شده، اضافه کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی در راستای یکی از بندهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شده است.

وی خطاب به دانش آموزان بیان داشت: نقش امروز شما درس خواندن و فتح قله های معرفت و دانایی است بنابر این با درس خواندن ادامه دهنده راه شهیدان باشید و فردای بهتری را برای ایران اسلامی رقم زنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار