امام جمعه فیروزکوه: حقیقت عالم به دست شهیدان رقم می خورد

فیروز کوه (پانا) - مراسم میهمانی لاله های روشن با حضور مدیر کانون های استان تهران، کارشناس مسئول اردوها و فضای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی به همراه تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دبیرستان دخترانه ۱۷ شهریور فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه: حقیقت عالم به دست شهیدان رقم می خورد

در این مراسم حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه،در سخنانی اظهار کرد: حقیقت عالم به دست شهیدان رقم می خورد و ما روزی خوار سفره شهدا هستیم.

او در ادامه بیان کرد: در چهل یک سال جلوتر خدای متعال ما را چگونه بندگانی می دید، آیا خدای متعال در چهل و یک سال گذشته بندگی ما را دوست داشت و ما مورد لطف خداوند بودیم! یا امروز در دنیا رهبران و شهدایمان درخشیدند و موجب غرور پروردگار شدند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: خدای متعال به فرشتگان فرمود اگر این انسان ها را آفریدم به خاطر وجودِ شهدا، انسان های ارزشمند و این انسان هایی که انقلاب کردند و همه را از ظلم و بی عدالت حفظ کردند.

وی تصریح کرد: ما در دنیا قبل از انقلاب مانند عربستان امروز بودیم، عربستانی که به نظر ما امروزه هیچ گونه هویت انسانی ندارد چه برسد به هویت اسلامی، ارکان جمهوری اسلامی "استقلال و آزادی" است، این ارکان هویت یک نظام اسلامی را شکل می دهد و اگر ملتی این ارکان را نداشته باشد چه ملتی است و چگونه می تواند در مقابل موجودات دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در گذشته ما در دنیا که به جز نوکری و جیره خواری برای کشور های استکباری چیزی را نداشتیم اما امروز الگویی برای آزادگان دنیا شدیم؛ امروز دنیا در هر کاری چه در داخل مرز و چه فرامرزی از ایران عبرت می گیرد، امروز اگر در مبحث دیپلماسی، رئیس جمهور، وزرا، قوای سه گانه و مسئولین کاری خلاف شئون یک انسان آزادی خواه و اسلامی باشد موجب شکایت و گله آزادی خواهان خواهد شد.

حجت الاسلام امیری ارجمند با بیان این که امروزه علم دنیا باید به دست دانش آموزان ورق بخورد افزود: شهدا می خواهند ما در حوزه های مختلف آبرومند زندگی کنیم، امروز باید علم دنیا به دستِ دانش آموزان ورق بخورد، دانش آموزان نمونه ای از فرزندان حضرت زهرا (س) هستند و اگر خلاف مسیر شهدا حرکت کنیم شهدا و رهبر شهیدان والا مقام، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و امام خمینی (ره) و در راسشان امام زمان (عج) ناراحت می شوند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه یک انسان خوب این است که همه ارزش های اسلامی را رعایت کند و امیدوار هستیم که ادامه دهنده مسیری که امام راحل و شهدا طی کردند و ایران اسلامی را در صدر جدول انسانی، الهی و معنوی قرار دادند باشیم.

خبرنگار: فاطمه شاه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار