در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛

طرح ملی لاله های روشن در 1100 مدرسه استان سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) - با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و صیانت آگاهانه از میراث گرانبهای شهدای والامقام در اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین شناسایی و معرفی شهدای دانش آموز و فرهنگی به نسل جدید، طرح ملی لاله های روشن همزمان با چهل هزار مدرسه کشور در 1100 مدرسه استان سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی لاله های روشن در 1100 مدرسه استان سمنان برگزار شد

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه اجرای نمادین طرح لاله های روشن در شهرستان سمنان در گفت و گو با پانا، خبرداد: طرح ملی لاله های روشن، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 1100 مدرسه استان سمنان برگزار شد.

علی اکبر عرب خراسانی، با اشاره به اهداف متعالی گام دوم انقلاب گفت: ما باید با الگو گرفتن از زندگی شهدا که الگوهای برتر کشور جمهوری اسلامی ایران هستند، دین خود را به شهدا ادا کرده و برای اتصال حکومت به حکومت عدل مهدوی تلاشی مضاعف نمائیم.

وی افزود: طرح لاله های روشن تلاشی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با اجرای مطلوب این طرح ارزشمند با محوریت شوراهای دانش‌آموزی و مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی، انشالله شاهد ایجاد یک جریان فرهنگی بزرگ در این عرصه خواهیم بود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، اظهار کرد: افتخار دستگاه آموزش و پرورش در این چهل سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، علاوه بر مسائل آموزشی و پرورشی، پاسداشت روحیه ایثار و شهادت و تعمیق باورهای دینی در دانش آموزان بوده است.

عرب خراسانی، با بیان اینکه یکی از نقشه های شوم و دسیسه های مدرن دشمن، دور کردن نسل نوجوان و جوان از روحیه ایثار و شهادت است، گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا روحیه ایثار، شهادت و ولایتمداری در دانش آموزان حفظ شده و ارتقاء یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های خطیر آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد عظیم فرهنگ ساز، پرورش دانش آموزانی در طراز انقلاب اسلامی است تا بتوانند دلیرانه از ارزش ها و میهن خود دفاع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار