محمدصیدلو: با انتخاب‌های درست مسیر آینده زندگی خود را به خوبی ترسیم کنید

شهریار(پانا) - مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب شهرستان شهریاربا حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن ورزشی باغستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو: با انتخاب‌های درست مسیر آینده زندگی خود را به خوبی ترسیم کنید

در این مراسم محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با گرامیداشت ایام دهه فجر و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز به عنوان فردی که در این شهرستان به دنیا آمده‌ام و در مدارس آن درس خوانده و تدریس کرده‌ام افتخار می‌کنم میزبان دکتر کمره‌ای فردی متفکر از اهالی همین شهر هستیم که بنده سال‌ها پیش افتخار شاگردی او را داشته‌ام.

او در ادامه با تشکر از دانش‌آموزان پیشتاز و مربیان آن‌ها عنوان کرد: کار خوب تیمی هماهنگ و منظم شما همراه با لذت و احساس نشاط صحنه‌هایی زیبا خلق می‌کند که ما از دیدن آن‌ها لذت می‌بریم. شمادانش آموزان با اجرای مانورهای هماهنگ و تمرین به عنوان جزئی از یک کل وقتی کار خود را درست انجام می‌دهید، در کنار دیگران زندگی کردن را تمرین می‌کنیدو اگر جامعه را به عنوان کل در نظر بگیریم و هر فرد به عنوان جزء سعی کند کار خود را درست انجام دهد جامعه رو به پیشرفت و بهبودی خواهد رفت.

مدیر کل آموزش پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با نگاه به بیانیه گام دوم رهبر معظم کشور اسلامی، چشم‌انداز چهل سال پیش رو مثبت و رو به پیشرفت خواهدبود که از چهل سال گذشته انقلاب و تجربیات آن باید به عنوان چراغی برای چهل سال آینده استفاده کنید زیرا آینده در دست شماست و این شما هستید که در نقش‌های مختلف اجتماعی ایفای مسئولیت خواهید کرد.

او ادر دامه با اشاره به امواج توفنده اطلاعات در عصر حاضر از دانش‌آموزان خواست از لحظات زندگی خود به خوبی و درستی استفاده کرده و مراقب باشند با انتخاب‌های نادرست زندگی خود را دچار چالش نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار