فولادوند: طرح لاله های روشن یک طرح ملی است

تهران (پانا) - یادواره لاله های روشن برای گرامیداشت یاد و نام 3600دانش آموز شهید و بیش از 4000 فرهنگی شهید با حضور علیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و اسماعیل بحری زاده،  قایم مقام وزیر در سازمان دانش آموزی کشور در محل مدرسه میثاق واقع در منطقه8 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: طرح لاله های روشن یک طرح ملی است

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سردار سلیمانی گفت: طرح لاله های روشن طرح ملی است که امسال برای اولین بار در راستای تجلیل از شهید و شهادت در ۴۰ هزار اموزشگاه برای گرامیداشت ۴۰ هزار شهید فرهنگی و دانش آموز شروع شده که نقطه شروعی برای تجدید میثاق با شهداست.
او به دانش آموزان تاکید کرد که خاطره و زندگینامه شهدا را بخوانند و ببینند که اینان از جان و مال خود گذشتند تا امنیت و ازادی را از زیر سلطه استکبار برای ما به ارمغان بیاورند.
در ادامه فولادوند پیام وزیر آموزش و پرورش به این یادواره را قرائت کرد.

درحاشیه مراسم یادواره شهدا فولادوند در گفتگو با پانا از وضعیت محموله های ارسالی به سه شهر بنت و کنارک وزرآباد خبر داد و گفت: اولین محموله ظرف یکی دوروز آینده به سیستان و بلوچستان میرسد اما محموله اصلی ما خدمات آموزشی است که اکنون درحال انجام است و ما ده مدرسه را تعهد کردیم که بسازیم و خیرین کمک کردند. همچنین حدود ۳۰ تن اقلام آماده است و هماهنگی که با ارتش و سازمان هوافضا سپاه داشتیم ظرف چند روز آینده ارسال می شود و البته کار تقسیم کالاها در همین جا انجام می شود و بحث قرارداد پیمانکارهای ساخت و ساز و تعمیر و تجهیز هم در دست انجام داریم.
وی افزود: جمع آوری کمک های مردمی همچنان انجام می شود اما در حال حاضر ما آخرین محموله های مان را به انبار مهرآباد می کشیم و در آنجا تقسیم بندی می شوند و تقسیم بین مناطق هم اینجا انجام می شود و از همین تهران محموله های هر کدام از سه شهری که معین تهران هستند مشخص است.
وی با اشاره به اینکه شهر تهران آنجا هم در توزیع محموله ها نظارت دارد، افزود: بخشی از کمک های مان که نقدی است و به همکاران فرهنگی که آسیب دیده اند تعلق می گیرد در دست اقدام است تا بعد از برآورد هزینه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار