البرز رتبه برتر ستاد تنظیم بازار در کشور را کسب کرد

کرج (پانا) - البرز در ستاد  تنظیم  بازار  رتبه برتر در کشور را از آن خود کرد، در این رتبه بندی استان های البرز، هرمزگان، تهران، گیلان و فارس به ترتیب جزو ۵ استان اول و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
البرز رتبه برتر ستاد تنظیم بازار در کشور را کسب کرد

عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی ابلاغی به استانداران سراسر کشور، ۵ استان برتر کشور در ستاد تنظیم بازار را اعلام کرد که در این میان رتبه اول از آن البرز است.

در متن این ابلاغ آمده است:

احتراما با عنایت به عوامل موثر بر کنترل نرخ کالاها و تحقق سیاست های حمایتی دولت در پرداخت یارانه ریالی و تامین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به پیوست گزارش عملکرد تنظیم بازار کشور به همراه عملکرد کارگروه های استانی که براساس شاخص های تعداد جلسات، تعداد مصوبات، عملکرد، کنترل و نظارت بازار و شاخص های کلان اقتصادی رتبه بندی شده ارسال می گردد، در این رتبه بندی استان های البرز، هرمزگان، تهران، گیلان و فارس به ترتیب جزو ۵ استان برتر و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در ادامه نیز تاکید شده که ارائه گزارش و مستندات از عملکرد ستاد تنظیم بازار استان ها بویژه در ایام پایانی سال و همچنین ماه مبارک رمضان به صورت مستمر و منظم صورت پذیرد و نظارت و بازرسی بر بازار تشدید شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار