مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: اجرای طرح ملی لاله های روشن در 445 مدرسه استان

بیرجند(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طرح ملی لاله های روشن به یاد 445 شهید معلم و دانش آموز استان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 445 آموزشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: اجرای طرح ملی لاله های روشن در 445 مدرسه استان

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبیصبح امروز در آیین برگزاری این مراسم در دبیرستان شهید راشدی بیرجند، اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم ترین رسالت جامعه ی فرهنگیان استان است.

او، از شهدا به عنوان مظهر و محور اقتدار، وحدت و عظمت ایران اسلامی یاد کرد و ادامه داد: شهدا، به ویژه معلمین و دانش آموزان شهید خراسان جنوبی، شاگردان ممتاز مکتب ولایت و معلمین سرافراز فرهنگ ایثار، رشادت و مقاومت هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از شهدا به عنوان کبوتران بی‌بال و پر آسمان رشادت و لاله‌های بی‌نام و نشان بوستان ولایت یاد کرد و ادامه داد: شهدای ما نماد سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی هستند.

واقعی، با بیان این که به برکت خون شهدا امروز شاهد برقراری امنیت در کشور هستیم؛ خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان بیش از پیش نمایان شده و توفیقات هسته ای بر این اقتدار و عزت افزوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار