افتتاح ۱۴۰۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: در دهه مبارک فجر، ۱۴۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی این نهاد اجرا شده توسط مددجویان تحت حمایت به بهره‌برداری رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۱۴۰۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد در استان اردبیل

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد اردبیل با اشاره به اینکه از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۴۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی در دهه مبارک فجر و سالگرد چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیده است، گفت: اعطای تسهیلات اشتغال، از جمله اقدامات مهم کمیته امداد استان اردبیل در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانوار تحت حمایت است.

او با اعلام اینکه ۴۵ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت برای اجرای فرصت‌های شغلی جدید تسهیلات پرداخت شده است، بیان کرد: به همت بانک‌های عامل و خیران کار‌آفرین تلاش داریم در ایام فرخنده دهه مبارک فجر مسیر توانمندسازی مددجویان را هموارتر کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه رونق بخشیدن به کسب‌وکار خانوار تحت حمایت و هدایت آن‌ها به سوی خودکفایی کامل مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد استان اردبیل است، افزود: با یاری یاوران اشتغال و کارآفرینان خیر خواهیم توانست گام‌های موثرتری را در این زمینه برداریم.

دشتی با اشاره به اینکه به برکت ایام‌الله ۲۲ بهمن درصدد هستیم خانوار تحت حمایت بیش از پیش در در مسیر توانمندسازی قرار گیرند، گفت: در سال‌جاری برای اثربخشی هر چه بیشتر فرصت‌های شغلی ایجاد شده، اجرای طرح «راهبران شغلی» را در دستور کار قرار داده‌ایم که تا کنون نتایج مطلوبی از این امر حاصل شده است.

او با بیان اینکه نقشه راه مطلوبی برای توانمندسازی خانوار تحت حمایت ترسیم شده است، اعلام کرد: کمیته امداد استان اردبیل با برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی، مهارت‌های لازم را به مددجویان می‌آموزد تا در هنگام اجرای طرح و همکاری با کارفرمایان دچار مشکل نشوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه درصدد هستیم با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات بانکی، بتوانیم تا پایان سال‌جاری مددجویان بیشتری را به بازار کار معرفی کنیم، بیان کرد: در صورتی به خانوار تحت حمایت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت می‌شود که از هر لحاظ توانایی آن‌ها برای ایجاد شغل مورد علاقه خود ارزیابی شده باشد.

دشتی اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار