راه‌اندازی ۲ دستگاه پیشرفته تشخیصی و درمانی در بیمارستان چالدران

ارومیه (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال، ۲ دستگاه پیشرفته تشخیصی و درمانی شامل همودیالیز و رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان شهید بهشتی این شهر راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی ۲ دستگاه پیشرفته تشخیصی و درمانی در بیمارستان چالدران

مجتبی علیزاده روز چهارشنبه افزود: برای خرید این ۲ دستگاه حدود پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی هزینه شده‌است.

وی با اشاره به اضافه‌شدن یک دستگاه همودیالیز به بخش بیماران کلیوی بیمارستان شهید بهشتی چالدران اضافه کرد: این دستگاه با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تحویل این مرکز شده‌است.

وی بیان کرد: با اضافه شدن آن، تعداد دستگاه‌های دیالیز مرکز درمانی شهید بهشتی چالدران به چهار مورد افزایش یافت که گامی مهم در راه ارائه خدمت بهینه به بیماران نیازمند به شمار می‌رود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران ادامه داد: همچنین یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به ارزش حدود چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در راستای بهبود عملکرد تشخیصی در بیمارستان شهید بهشتی این شهر نصب شد.

علیزاده گفت: پس از مجهز شدن بیمارستان به نرم افزار ارسال تصاویر دیجیتال، این دستگاه قادر است تصاویر گرفته شده را جهت رویت پزشک معالج و از طریق سیستم HIS بیمارستان به بخش‌ها منتقل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار