برادران سالور پس از اکران "سه،کام،حبس" در اسلامشهر چه گفتند؟

اسلامشهر(پانا) - برادران سالور بعد از ساختن فیلم چندکیلو خرما برای مراسم تدفین به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده چهره و مطرح سینما شناخته شدندباحضور در پردیس فجر اسلامشهر و اکران فیلم سه ،کام ، حبس با مردم و اصحاب رسانه دیدار و گفتگو داشتند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برادران سالور پس از اکران "سه،کام،حبس" در اسلامشهر چه گفتند؟

سامان و ساسان سالور کارگردان و تهیه کننده سه،کام،حبس با حضور در پردیس سینمایی فجراسلامشهر ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان و دیدار با شهروندان بیان کردند:فیلم سه،کام،حبس به بررسی یکی از معظلات اجتماعی در جامعه و علی الخصوص مناطق جنوبی شهر میپردازد و با حضور متفاوت محسن تنابنده همراه است.

سه، کام ،حبس، فیلمی است که به گفته کارگردان کورسوی امید را در انتهای فیلم برقرار کرده و می‌خواهد که امید را برای زندگی زنده نگه دارد.

سامان سالور کارگردان فیلم در سخنانی اظهار کرد:محسن تنابنده یکی از هنرمندان خوب کشورمان است که بچه اسلامشهر است.

وی افزود:تنابنده مراحل ترقی در تلویزیون و سینما را پله به پله بالا آمده وبه نظرم تجربه زیستی وی، الان خیلی او‌ را کمک می‌کند که مردم را بهتر بشناسد و در نقش ها اغلب درست عمل کرده و خیلی کمتر پیش می‌آید که از محسن تنابنده فیلمی ببینیم که جذاب نباشد و حرفی در آن زده نشده باشد.

سالور اذعان کرد:محسن تنابنده را از سال هشتاد و دو سر صحنه‌ فیلم دانه‌های زیر برف می‌شناسم و سال ۸۴ برای ساخت فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین از محسن تنابنده دعوت کردم و از آن‌جا رفاقت بیست ساله من با تنابنده شروع شد و تا امروز پابرجا می باشد و او از جمله بازیگران درجه یک است که هم سوژه با خودش می‌آورد و هم اگر کاری را قبول می‌کند در نهایت حرفه‌ای گری در پشت صحنه حضور پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد:نقش محسن تنابنده در سه ،کام ،حبس از جمله نقش های سخت این دوره جشنواره فیلم فجر است.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار